De kinderen nu hier hun laatste week vakantie hebb

JAJA, ze kunnen aftellen, nog 5 daagjes en dan zit de vakantie er weer op

Zowel voor ons maar ook voor de kids,
Maandag mag het allemaal weer beginnen, dan zijn de 6 weken hier al weer om.
Is weer erg snel gegaan, (nu hebben papa en mama ook nog vakantie)
wel weer goed een beetje in het normale ritme.
hoe is het bij jullie, wanneer moeten jullie kids weer beginnen??

Geniet nog ff de laatste 5 dagen
Groetjes,

Hier beginnen ze op 5 september weer, maar Erik gaat nog niet naar school Het gewone leven begint voor ons weer op 22 augustus. Nog eventjes genieten dus. Altijd dubbel: jammer dat de vakantie voorbij is, maar het ‘gewone’ ritme vind ik ook altijd wel weer prettig. Succes alvast voor je kids met de start volgende week en geniet-ze nog even!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Dylano gaat maandag ook weer naar de psz, En word ook wel tijd. Hij blijft zeuren Lano sjool Enne mama vind het ook niet erg dat hij weer 3 ochtenden gaat want laten we wel wezen qua weer was het pet

Liefs Michelle

Jep ook Seth moet maandag weer aan de bak op de PSZ. Ik denk dat Seth het nog wel even raar gaat vinden, want hij is de laatste tijd snel over de rooie van veranderingen: vakantie, weer terug, mama heel de dag thuis, papa werken… en nu weer naar school.

Liefs, Anne

Bakmama, ik woon in rotterdam en das toch echt geen achterhoek De laatste schooldag was hier 30 juni al

Liefs Michelle

Hihi grappig Bakmama @ dat je de Achterhoek aankaart
Wij vallen onder regio midden en idd. die hebben allemaal 1 juli al vakantie gekregen
(bij ons moesten ze vrijdagmorgen nog naar school)
En het Westen van het land en regio Utrecht, vallen daar denk ik ook allemaal onder.
Regio Zuid heeft dus nog een extra weekje (Bakmama@?)

en het noorden zoals een mama beschreef dus pas 5 september (2 weekjes later)
als ik dan goed reken hebben die pas 22 juli vakantie gekregen?

doe de kids deze week al weer vroeger naar bed, anders wordt het helemaal niks
volgende week
W. onze oudste moet nu ook de maandag hele dag naar school, EN dinsdag ook hele
dag. Maandag ook nog naar zwemles, dus niet verkeerd om hem nu al redelijk op tijd in bed te doen.
Ben heel benieuwd hoe dat gaat, denk dat ie na dinsdag stikkapot is…

Allemaal nog een fijne week/ fijne weken en de groetjes!

Mriek@ bedoel jou , van mama die het over 5 sept. had,
Wonen jullie in het hoge Noorden???

wij wonen in lage noorden hadden pas 25 juli schoolvakantie
en ze beginnen 5 september weer naar school .
en ik werk nu me laatse 2 dagen en dan lekker 3 weken vakantie

groetjes marielle mama van tanja

Hier ook iemand van het noorden! Alleen begint onze dochter nog een weekje later op de peuters
Ik moet deze week en volgende week nog werken voor ik vakantie heb, en 5 september gaan wij nog op vakantie! Wel lekker dat ik nog geen kinderen leerplichtig heb, dan kan dat nog!

Manderijn

Jeetje wat gaat dan alweer snel. Ik woon in de buurt van Amsterdam en hier gaan ze 5 sept pas weer naar school. Maar goed hier duurt het nog heeeeeeeeeeel lang voordat Tim naar school gaat, want hij is nog lang geen 4

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ook hier begint de psz 7 september weer…
Chris mag maandag weer beginnen!

Zou het heeeeeeeerlijk vinden als Noah weer naar de psz zou gaan… Hij is zooo aan t opletten wat Joël allemaal doet, dat ie er stront jaloers van word.
En hem continu loopt te trijteren! hihihih

Liefs, Melanie

Hier ook nog een weekje hierna
Moet zeggen, vind t bijna jammer!!! Ik zag er zó tegenop… Vorig jaar was de vakantie een ramp met de oudste maar nu gaat t allemaal zo gezellig
Nu gaat ie dan wel sinds vorige week naar dagopvang, omdat hij toch echt behoefte heeft aan de structuur. Dus 3 weken echt vakantie gehad, en nu dan 3 dagen per week opvang, volgende week 4. En dan de week daarna weer volop naar school.
Maar ook de eerste 3 weken waren eigenlijk hardstikke leuk en gezellig!

En 29augustus gaat de jongste voor het eerst oefenen op de psz… en dan vanaf 5 sept. gaat ze 2x per week…
Eigenlijk hoeft t nog niet zo nodig van mij
Heb dan ook getwijfelt of ik het niet nog een paar maanden op zou schuiven, dat ze met 2,5 zou gaan ofzo. Maar wil toch eens kijken bij haar of de structuur haar goed doet, en of ze het volhoud ivm haar vele slapen… Dus toch maar beginnen.

quote:
Mriek@ bedoel jou , van mama die het over 5 sept. had, Wonen jullie in het hoge Noorden???

Yep, wij wonen in Drenthe. Hier hebben ze inderdaad 23 juli vakantie gekregen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@mama van 2 kids, vanaf haaksbergen / enschede hoort de vakantie bij het “noorden” en daar hebben ze dus ook tot 5 september vakantie, daarin tegen, hoort Eibergen weer bij het midden, en die mogen dus net als jouw zoontjes, volgende week weer aan de slag!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Marielle en Manderijn,

alvast een fijne vakantie dan! Geniet er van!
Ik mag a.s. dinsdag weer beginnen.

Suszje : ja het gaat erg snel. zou mag M onze jongste over ruim 1.5 maand beginnen op de basisschool.
Nog een maandje psz dan is die periode ook weer afgelopen…

groeten.

hier moet ze 24 ste weer naar school 2 dagen later dan normaal.
Reden nieuwe plafons op school gekregen dus de juffen moeten alles nog inruimen

Hier beginnen de scholen 22-08 weer. De laatste schooldag was op 09-07.
De weken zijn idd voorbij gevlogen. Wij hadden de eerste drie weken vakantie, dus de jongens gaan alweer 2 weken naar de opvang. De jongste gaat gewoon 3 dagen naar het KDV en de oudste gaat 3 dagen naar de BSO. Hij vindt de vakantie-opvang geweldig. Ze zijn allerlei dingen wezen doen: koekjes en broodjes wezen bakken bij een echte bakker, spelen op een boerderij, pizza’s bakken, toen het mooi weer was hebben ze allerlei wateractiviteiten gedaan, ze zijn naar de brandweer en het ziekenhuis gegaan… Vandaag hebben ze een sportdag georganiseerd. Hij vindt het echt heel leuk. En ik vind het fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft. Dan zit ik toch iets relaxer op het werk.
Nog een weekje en dan mag hij weer naar school. Hij heeft er wel veel zin in zegt hij.
Het is wel een heel duur grapje hoor, 3 dagen in de week BSO in de vakantie. En dat krijg je niet vooruitvergoed zoals het KDV. Dat mag je lekker vooruit betalen en dat is geen leuk bedrag. Ben blij dat zoonlief het dan wel heel erg naar zijn zin heeft, anders waren het zure centjes geweest…