In ons geval al die tijd verkeerd berekent is door mijn eigen toedoen? Lekker blonde doos die ik ben, vulde dus altijd ons inkomen in wat stond op de jaaopgaven van het werk. Ik dacht dat dit het bedrag was waarover ze gingen kijken waar je dan recht op hebt mbt de terug gave. Niet na gedacht dat we een eigen huis hebben enzo.
Nu is ons kdv verhuisd, dus ik moest wat wijzigingen doorgeven, plus ik emost al doorgeven dat ik meer uren afnam = meer geld terug, ik kreeg namelijk tot nu toe iets van 20 te weinig in de maand.
maar nu kom ik er vandaag dus achter dat het gaat om toetsing inkomen!!Dat is dus heel wat anders dan de twee inkomens bij elkaar o geteld wat op ons jaaropgave staat!! Duh!!! En omdat wij een koophuis hebben, (zo heb ik het van de belastingdienst berepen)licht het toetsing inkomen duslager dan wat op ons jaaropgaaf staat vanhet werk. Echt nooit gweten!! Heeft weer te maken met de hypotheek rente en woning forfait enzo, dus het is niet 20 euro maar inons geval 60 euro wa ik per maand te weinig kreeg, n in 2011 had ik dus nog meer te weinig, omdat ik e nde uren wat te laag had doorgegeven, en ons inkomen dus verkeerd… Houdt dus in dat we nog een leuk bedragje terug krijgen, erg mooi!!
Maar wat ben ik een blond persoon zeg!!
liefs woezel