De juiste fles kopen voor fv

Ja wist de titel niet goed neer te zetten.

Maar bij Jurian hadden wij de Bornfree fles gekocht. Die is ons goed bevallen. Maar ik begreep dat deze eruit is gegaan. Daar in plaats voor een iets andere fles.

Maar de vraag is eigenlijk… wat is de beste ml fles die ik kan kopen. Bij drogist hadden ze alleen maar 260ml maar vind dat zo´n grote fles voor zo´n kleine uk. De kleinste maat die ze bij prenatal hebben is 120 ml. Geen idee of dit een juiste keuze is? nl geen idee hoelang ze met zo´n klein flesje doe of het al snel verhoogt wordt?

Ze zijn al vrij snel uit die kleine flesjes. Ik zou persoonlijk meteen de grote kopen, als er maar de goede speen op zit. Het maakt voor de kleine mop niet uit hoe groot een fles is, waar de voeding in zit. Scheelt je in de kosten.

Groetekes, Sje

wij hebben altijd de Bibi flessen met 2 standen speen gehad, vond ik heel fijn en daar kan veel in, maar laatst heb ik een difrax-s fles gekocht en die vind ik eigenlijk fijner. Ik gebruik die nu altijd, alleen bij de papfles nog de bibi. Avent vond ik vreselijk, ging veel te snel.

22-12-2009 colin geboren

ben nog steeds een fan van born free flessen en ze zijn er niet uit hoor. ik koop ze altijd via de website.ikbenmama
en koop idd maar een grote dat merkt ze toch niet…en het gaat toch zo snel dat ze boven die 120 komen te zitten

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/K4vNp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Wij hebben altijd de Avent flessen gehad. Prima flessen.

Dr. Brown’s, beviel heel goed. Met speciaal ventiel tegen darmkrampjes. Ook hoeven ze er minder hard aan te zuigen, wat klachten aan de oortjes helpt voorkomen. Te koop bij Prenatal. Ik zou gelijk een grote fles kopen, maakt niet uit voor die kleine spruit en dan scheelt weer in de kosten…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

tja meteen een grote is met de eerste voedingen niet zo handig, dat begint meestal met te hoog cc.

waarom niet 1 klein flesje?
heb zelf hier de avent klaar staan, 1 kleintje en 2 grote

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wij hebben de dodiefles met 3 standen speen ik ben daar helemaal weg van. Maar die is ook bijna nergens meer te koop. Zullen we bij eventuele 2e kindje via internet moeten bestellen. Ik zou zelf wel weer een klein flesje kopen voor in het begin. Nou was Muriel natuurlijk ook 6 weken te vroeg maar wij hebben het kleine flesje heel lang gebruikt.

Ja denk toch ook maar dat ik 1 kleintje koop zo mega duur zijn ze niet (rond de 8 euro) en anders kan onze uk het straks gelijk met de teentjes zelf vast houden … Is volgens mij echt geen gezicht zo’n grote fles

Dr Browns is dat niet hetzelfde als de Bfree? Volgens mij bedoel ik die ook …

Hier de s flessen van difrax gelijk tegen krampjes en die hebben ze in het groot en klein. Bij Dylano zat toen een grote en een kleine samen verpakt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Onze zoon heeft eerst een speentje van het ziekenhuis gehad voor premature baby’s. Ik gebruik nu de difrax, hoewel die speen mt. S ook eerst nog te snel ging. Ook heb ik de Aventfles geprobeerd, maar die bovenkant was voor onze zoon te breed. NU gebruik ik al een tijdje de difrax, nog steeds met S-speen, en dat bevalt super!

Succes!

quote:
Dr Browns is dat niet hetzelfde als de Bfree? Volgens mij bedoel ik die ook ...

Is hetzelfde volgens mij, maar ze zijn nog onder allebei de namen in de verkoop.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@mini-boy
Als je nou van plan bent Aventflesjes te gaan gebruiken, kijk dan even in het zwanger-forum

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wij gebruiken de difraxflessen (smalle hals, maar je hebt ze ook met brede hals), die bevallen ons prima. We hebben zowel de kleine als grote flessen. Het klopt dat ze snel overgaan naar de grote als ze op 120 ml zitten, maar ik vind het kleine flesje nog steeds wel handig voor sap.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hier ook Dr brown en dik tevreden mee. Op aanraden van hier eigenlijk gekocht. En ik had 2 grote of 3 eigenlijk eentje stond op het kdv en 1 kleintje. Overigens vond het kdv ze ook ideaal want die merkte wel verschil tussen de gewone advent fles en de Dr brown.

Groetjes,

Michèle