onze hond (lees hondje) is heel lief en gezellig, maar als iedereen gewoon “normaal” in huis is ligt ie meestal op de bank, of op een stoel. de laatste 3 dagen wordt ik knetter gek van hem…
Hij volgt me op de voet en verliest me geen seconde uit het oog. de ene keer is ie daar heel vrolijk bij en de andere keer lijkt ie bang…
Ik was eerst bang dat ie ziek was en “afscheid” kwam nemen, heb wel eens gehoord dat honden dat doen… maar daar duurt het te lang voor.
nu denken we dat hij door heeft dat de baby (over 5 weken) gaat komen.
maar als ik zie hoe standvastig hij is, zou je bijna denken dat ik morgen moet bevallen. Nu is het natuurlijk wel zo dat ik een beetje stress heb vanwege die stuitligging, misschien voelt ie dat… en ik heb hele erge nestel drang op t moment, ben alleen maar aan het schoonmaken, spullen kopen etc, dat zou ie kunnen voelen. maar ik hoop niet dat ie dit nog volhoudt tot de geboorte, misschien nog wel 7 weken!!! ik ben de afgelopen dagen als 5 keer bijna over hem gevallen omdat ie vlak voor/achter me gaat zitten.
herkent iemand dit, en stopt dit weer vanzelf (ik bedoel voor dat de baby is geboren??)
groetjes!