De heledag schreeuwen

hallo allemaal,

ik heb een zoontje van 7maanden en heeft veel aandacht nodig die krijg die dan ook van mij, maar sinds kort schreeuwd hij zo hard als hij even geen aandacht krijg (bijvoorbeeld als ik moet poetsen) dat ik iedere avond met hoofdpijn naar bed ga… ik heb het ook al een tijdje geprobeerd om hem dan geen aandacht te geven als die begint te schreeuwen, maar hij blijf net zolang doorschreeuwen dat hij zijn zin krijgt.Wie kan mij helpen wat ik moet doen om dat schreeuwen af te leren? alle tips zijn welkom!!!

GR. Sylvia mamma van michael

Lijkt er op dat hij zijn stem ontdekt heeft!
Ik zou hem laten gaan en niet corrigeren. Hoort bij de grote ondekkingstocht…
Ik snap wel dat je er horensdol van wordt!
Misschien moet je zelf ook even naar buiten lopen en de hele boel bij elkaar krijsen

sorry verder heb ik geen tips voor je, die van mij is nog niet zo ver.

Groetjes Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl

Hallo Sylvia,

Wij hebben onze meid eigelijk ook te vaak haar zin gegeven… en moeten haar nu, 14 maanden oud, laten brullen.

Probeer hoe moeilijk ook hem dan te laten doen, die keer komt toch, wij hebben dat nu dus!!!
Het vereist heel veel energie van je maar wel volhouden!!!

Sterkte, Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

Morgan kan ook heel erg schreeuwen om aandacht, maar ik negeer haar soms. Ik laat altijd weten dat ik in de buurt ben, maar ik ga niet altijd met haar spelen. Dan hoor ik haar zuchten maar daarna speelt ze wel zelf. Oh ja en soms ligt ze alleen maar te gillen om het gillen en heeft ze zelf de grootste lol.

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

Heerlijk hè kinderen die der stembanden ontdekken, Dylano het liefst 's morgens vroeg als papa of mama en grote zus kunnen uitslapen het is net of het iet het weet dat er pas 1 iemand uit bed is en de rest nog moet komen hahaha.
Maar echt er komt een eind aan al wordt je er wel eens gek van.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

quote:
hij blijf net zolang doorschreeuwen dat hij zijn zin krijgt. Wie kan mij helpen wat ik moet doen om dat schreeuwen af te leren?

Ik zou zeggen: negeren als je even iets anders moet doen. Laten weten dat je er nog bent door bv. even naar hem te roepen, maar doe wat je moet doen. Hij moet nu al leren dat 'ie niet altijd aandacht kan krijgen. En er is maar 1 manier om hem dat te laten leren en dat is door het te negeren. Succes!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Inderdaad ook hier geldt het bekende toverwoord.

En dan gaat het vanzelf over. (duurt een paar weken…)

M.

Knap als jullie dat al kunnen dat negeren… Minke kan sinds kort opeens heeel zielig gaan huilen als ze mij of haar vader niet meer kan zien. Ondanks dat ik me suf “kiekeboe” Dat betekent in de praktijk dat ik snel alles doe in huis als ze slaapt… ik vind het gewoon zo moeilijk als ik haar hoor huilen en vind die dikke tranen ook zielig. Dan kan ik het gewoonweg niet laten om haar even een aai over haar bolletje te geven of als ze haar armpjes uisteekt op te pakken…
Ik moet toch ook maar eens wat strenger gaan worden

Gewijzigd door - Linette1 op 19 Mar 2009 11:17:48

hallo dames,

heel erg bedankt allemaal voor jullie reactie…
ik zal er dan maar vanuit gaan dat het van zelf over gaat en ik nog ff last van hoofdpijn heb haha… maar nogmaals bedankt.

GR. Sylvia mamma van michael

Negeren is niet makkelijk want ze kunnen heel zielig klinken inderdaad, maar ik heb dondersgoed door of het menes is bij morgan of niet. En ik moet zeggen ik had na vanmorgen door dat ik dus inderdaad sommige geluiden helemaal uit me gehoor kan sluiten zeg maar. Vanmorgen was Morgan weer aan het oefenen voor Idols en ik ben gewoon in slaap gevallen. Toen de wekke af liep sliep Morgan ook weer en mamma was uitgeruster dan eerst toen ik bleef luisteren. Als het menes is zet ze toch wel een keel op en kan loop ik wel hoor

Groetjes,

Michèle