Gijs (bijna 9 maanden) heeft vannacht voor t eerst flinke koorst gehad (39.9)! hij is snot verkouden. De hele nacht ben ik met hem in de weer geweest. (na zijn onderste 2 tandjes en zn bovenste 2 hoektandjes beginnen nu ook zijn voortandjes door te komen, misschien kan het ook wel daar aan liggen hoor!) We hebben zn bedje op onze slaapkamer gezet en ik heb Peet naar de logeerkamer gestuurd (omdat hij vandaag weer flink aan de bak moest, hij heeft een eigen zaak dus dan moet je wel) zodat hij nog goed kon slapen en mij eventueel dan vroeg in de ochtend kon aflossen.
Achteraf gezien was t misschien niet zo`n goed idee om hem bij ons op de kamer te laten liggen. (wat vinden jullie??)
Ik kreeg weer even een dejavu van toen hij net geboren was en de eerste 3 weken…toen hebben we ook nachten met hem gelopen omdat ie niet wou slapen. We liepen er op een gegeven moment als zombies bij…hahahhahaha!
Nou mogen we absoluut niet klagen hoor want Gijs sliep na 3 of 4 weken al helemaal door en nu nog steeds (behalve vannacht dan, ik hoop echt dat het aankomende nacht beter gaat!)
Ik heb toch maar even een bezoekje aan de huisarts gebracht omdat hij ook continu naar zn rechter oortje zat te grijpen (misschien een beginnende oorontsteking??) en die zei dat we ons geen zorgen hoefde te maken!Beter met babys teveel aan de bel trekken dan helemaal niet, zei ze…een heel fijn mens!!
Ik hoop echt dat hij goed wil drinken vandaag. Nu op dit moment ligt hij weer te slapen en flink te zweten…ik hoop dat dat alleen maar goed is!Hij heeft natuurlijk ook een hoop slaap in te halen. En dat zweten is alleen maar goed toch?(hij ligt niet extreem dik ingepakt, alleen een rompertje met lange mouwen, een dun slaapzakje en een dekentje)
Ik kan me op dit moment zo onzeker voelen dan…je kan gewoon helemaal niets!!als hij dan even in onze armen was ging t wel (gewoon rechtop tegen onze schouder aan) maar zodra hij weer gekalmeerd was en hem weer in zn bedje legde ging hij weer. Ik heb ook maar even Daro neusdruppels gehaald voor zn verstopte neusje (wat is jullie ervaring met Daro?) op advies van de huisarts, die zei dat ik het beste z`n neus kon druppelen ipv sprayen (dat sprayen weigert hij dus ook volgas!!)
Maar wat denken jullie?Gewoon veel drinken blijven geven en lekker in z`n bedje laten liggen…misschien nog een fruithapje ofzow?
Wat een verhaal he!Maar `k wil zeker even jullie ervaringen hiermee horen en zeker ook jullie advies!!!
Liefs, Nien