Ik schrik me elke keer een ongeluk van die haan met zn gekukel,
eerst was er een tijdje geen geluid en dat vond ik persoonlijk prettiger,
hier wordt het geluid nog al wel is hard gezet en kom ik op ikkeben en verschiet me rot
De haan op ikkeben;)
Ach het is altijd nog beter dan dat mietje dat die berg af kwam zeilen
Groetjes,
Michèle
Ik heb gewoon het geluid van mijn computer uit staan. Ben je van alle geluidjes op allerlei sites af. Soms word je knettergek van de geluiden die je op allerlei sites krijgt omdat ze vaak doordrenkt zijn van schreeuwerige reclames.
En als ik ergens een keer geluid bij nodig heb, zet ik het gewoon weer even aan.
Groetekes, Sje
Ja, ik weet nog dat Jedidia als baby zijnde zich altijd een apezuur schrok zodra die haan begon te kraaien.
Groetjes, daniella
hier staat ook het geluid af.
Mijn man hoorde gewoon dat ik op ikkeben zat hahah
en dan zei hij "alweer aan het ikkebennen?"hahaha
groetjes gytha
Zorg dat-ie je niet meer kan betrappen Gytha!
Mijn man hoort het niet aan het geluid dat ik op ikkeben zit maar aan de herrie die mijn harde schijf gaat maken. Blijkbaar vraagt Ikkeben nogal wat kracht.
Groetekes, Sje
Ha ha ha Mervin kan het gewoon zien aan het scherm. De pc staat in de woonkamer
Groetjes,
Michèle
ja het lastige is dat mn vriend dat ding altijd loei hard heeft staan, luisterd ie muziek ofzo en zet dat ding dan vol open en dan met media player zachter dus dat ding staat altijd helemaal omhoog, en toen ik er wat van zei zei hij: jaja zeker alleen omdat jij schrikt van die haan, moet ik dat zo instellen van jou
zet je de boxen toch uit Inge dan hoef je ook niks te veranderen kwa instellingen en wordt alleen rijco doof
Groetjes,
Michèle