De gemeente hier

de psz wil gaan sluiten! ze moeten 6.5 miljoen bezuinigen en willen dat dus op onze kinderen gaan doen! waardoor dan ze psz moet gaan sluiten!

Wie weet mij te helpen met een mooie (stevige, harde) brief aan de gemeente?

want het is toch te zot voor woorden!

Tries

Liefs Tries

yep weet er alles van hier hebben ze er 6 gesloten tries en je kan schrijven wat je wilt het helpt niet.

ik heb kaitlyn ook moeten overplaatsen,het is van de zotte maar het gebeurd gewoon ze zijn keihard

Bieb, Ik zal je vertellen dan is er hier niks meer! overplaatsen is er niet bij!

maar echt dat ik het er niet bij laat zitten zeg, stelletje … alleemaal oudsjes zeker die er nog van uit gaan dat de kids het niet nodig hebben, en de gevolgen!!! hebben ze daar over na gedacht? grrrrrr ik wind me weer op!

en ik ben mijn baan kwijt

Tries

Liefs Tries

Steek het gemeentehuis in de fik, hebben ze toch niet nodig. Verzinnen daar alleen maar rare dingen om te bezuinigen
Maar alle gekheid op een stokje, je zal er maar mee zitten.
Ben alleen bang dat een brief niet helpt.
Misschien een keertje met alle kinderen een ochtend het gemeentehuis “bezoeken”?
Metteen ff sbs6 inschakelen. Heb wel eens begrepen dat die nog wel eens willen komen, het hart van nederland (of hoe heet dat journaal van hun?).

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Laatste had ik niet gelezen, maar idd, je werkt daar! Mooi kl*te!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

quote:
Bieb, Ik zal je vertellen dan is er hier niks meer!

Liefs Tries

Schatje, HIER ben ik pas hoor

Maar meis, ik kan me voorstellen dat je je er enorm over opwind.
Het is ook te absurd voor woorden!
Ik ken het hier niet, heb nog niet gehoord dat ze hier psz moeten gaan sluiten ofzo.
Maar we wonen in een ander deel van het land en wie weet komt het hier ook nog…

Maar ze willen hiermee dus bereiken dat je je kind tot z’n vierde jaar thuis laat en het dan ineens 5 dagen per week naar school doet???
Nee echt…te idioot voor woorden (sorry )

En ja, jij je baantje dan ook kwijt. Balen zeg!!

Enig idee WANNEER ze gaan sluiten??

Groetjes, mamma van Stephan

Jaaaa Mim, dat is een hele goeie van je!
SBS 6 met "Hart van Nederland"
Die komen echt wel!

Soms heb ik hele goeie ideeën!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Je moet vaker langskomen hier

Ik doe mijn best, hoop dat het wat beter wordt nu.
Maar ik beloof nix!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Nou ik heb bijna een brief klaar met hulp!
als dat niet lukt ga ik dat zeker doen!!!
want het is geen kosten besparing, juist door dat ze naar een psz gaan hebben ze een voorsprong enz een dan de “voorscholing” voor allochtone kinderen zal dat werken alleen dit nu nog goed op papier krijgen maar ben er flink mee bezig!

Tries

Liefs Tries

Succes!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hopelijk haalt je brief iets uit!!

Sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Heel veel succes met je brief Tries!!!

sterkte met je brief tries en idd hartvan bellen kan jou het schelen

ene vind vervelend dat je,je baan kwijt bent,hoop dat je snel iets anders kunt vinden,zijn nooit leuke berichten

ik hoop dat je wat bereikt met de brief tries .want de mensen die bij de gemeente werken hebben soms geen gevoel die dit bedenken .en ik zou zekker ook hart van nederland er bij halen weet je zekker dat je goed zit

groetjes marielle mama van tanja

En een goeie handtekeningactie?
help dat niets met berichten van mensen in heel de omgeving en moeders van kindjes?
Ik heb toen voor de kinderboerderij een handtekeningactie gehouden omdat er toen een kindje in die sloot was verdronken en veel dieren van de kinderboerderij zodat ze hekken konden plaatsen want die wouden de boerderij sluiten.

Misschien werkt een handtekening actie wel,ik wens je veel sterkte ermee en hopen dat het open mag blijven.

Groetjes bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

zit ook aan een handtekeningenactie te denken.

maar dat idee wat al eerder geopperd werd: met de kids naar het gemeentehuis, ik zou dat geloof ik organiseren!
met zijn allen erheen, hele ochtend, en dan zeggen: ja: geen psz meer binnenkort, ze moeten toch ergens heen, en iets anders kunnen we zelf niet verzinnen.

Dan valt het op, en hebben ze er echt last van.
en moeten ze in ieder geval reageren.

allemaal lekker bij de receptie gaan zitten, of afspraak maken met de afdeling die erover gaat, met een smoesje, en dan alle kids meenemen, onder het zelfde motto: weten niet waar we ze anders moeten laten.

en dan handtekeningen overhandigen.

zoiets!

ieder geval actie, want dat kan toch niet? is een gemeente niet min of meer verplicht iets aan te bieden? dat zou je eens na kunnen kijken.

mo

Ja mo,dat is echt een hele goeie,daar moet het ook mee lukken denk ik.

groetjes bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Die van Mo vind ik inderdaad érg goed!!!
Zou ik zeker proberen te organiseren Tries, samen met andere moeders!!

En wat je dan ook kan doen is de kids allemaal een leuke tekening laten maken en dat bundelen.
Dat erbij overhandigen op het gemeentehuis (zoiets hebben ze hier ook een keer gedaan, weet alleen ff de aanleiding niet meer Maar werkte goed!)

Succes!