heel teverden zijn over de ontwikkeling van onze kids! Vandaag ben ik weer voor controle geweest en Lize hoeft niet weer te komen voor controle bij de KA en fysio en Siem moet alleen nog naar de KA ivm zijn benauwdheid. Ze stonden nog onder controle omdat ze te vroeg waren geboren (Siem 11 wkn te vroeg en Lize 8 wkn te vroeg). Dus we zijn weer helemaal blij. Lize zit zelfs alweer op het gemiddelde gewicht voor een kindje van 9 maanden. Echt super!
De fysio en kinderarts
Wat een goed nieuws zeg!
En ook al super snel dat Lize niet meer naar de kinderarts hoeft, wat fijn zeg.
Met Jasper hebben we tot 2 jaar en 2 maand bij de kinderarts gelopen, ook wegens te vroeg geboren en benauwdheid, dat gaat nu allemaal best goed (gauw even afkloppen want durf het bijna niet te zeggen, zit ie prompt volgende week weer met een luchtweginfectie… ) Dus ik hoop dat dat voor Siem ook heel snel zo zal zijn! Maar wat wonderlijk he, zulke inieminimensjes die het toch maar redden en het nu super goed doen, lekker van genieten!!!
Liefs Carolien.
Inderdaad wonderlijk dat ze zo “snel” weer op gewicht en zo zijn. Siem was 1550 gram en Lize was 2100 gram bij de geboorte. Voor het aantal weken best goed, maar toch fijn dat alles dan redelijk snel weer goed komt. Siem heeft ook nog pufjes voor zijn benauwdheid en ik verwacht eigenlijk dat hij die nog wel even houdt. Maar dat is niet zo erg.
Hoeveel te vroeg is Jasper geboren dan?
Fijn dat je niet meer naar de fysio meer hoeft. En ook fijn dat de KA zeer tevreden was.
Geniet er maar van