De familie Graham

Hier weer eens een berichtje van mij. Tumani is morgen alweer 7 maanden. Na een jaar waarin er heel veel is gebeurd en wij het heel moeilijk hebben gehad, ziet het er naar uit dat er betere tijden komen. Met Tumani gaat alles goed, hij heeft de eerste maanden heel veel gespuugd en hebben we veel met voedingen lopen te wisselen en medicijnen, maar nu hij wat meer vast voedsel eet gaat het veel beter. Hij groeide gelukkig steeds wel goed. Carlin en Elysia zijn nu 7 en 6 en kunnen al zoveel zelf doen, ik verbaas me er iedere dag over. Ze verheugen zich erg op de feestdagen samen met hun broertje. Ze zijn helemaal weg van hem en hij van hun.

Wij willen iedereen een hele fijne kerst wensen en een goed 2005.

Voor mij begint het nieuwe jaar met een nieuwe baan. En een verhuizing in het vooruitzicht. Ik heb een baan aangenomen bij de ABN-AMRO in Almere als accountmanager Medisch. Dit betekent even op en neer rijden van Haaksbergen naar Almere tot ik de opleiding en proeftijd doorben. Als er iemand is die in Almere woont en tips heeft voor ons met betrekking tot woningen en scholen, zou je me dan kunnen emailen? Mijn email adres is m.graham@home.nl

Even in het kort een update van ons. Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen.

Groetjes van Martha