De ene sprong na de ander

Boehoe, ik word er zo moe van… Ja en Femke ook natuurlijk. Maar ze is amper uit de ene sprong en huppatee…! Daar is de volgende al weer… Nog geen week zit er tussen iedere keer.
Nu ligt ze weer te brullen in d’r bed… ik kan haar niet helpen: ze is zo moe, maar vertikt het om te slapen. Dan gaat ze wel op 'r buik liggen, maar trekt dan de knietjes er onder (en ook de armpjes) en daar ‘staat’ ze dan te wiegen in kruippositie, terwijl ze eigenlijk slapen wil = dramaaaaa!!

Bleh…

Is niks aan te doen hè… helaas. Zijn er nog meer kids hier die zo snel van de ene naar de andere sprong springen?

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja hoor, Sanne ook. Ik heb soms het idee dat het ook nooit ophoudt.
Denk maar zo, is ergens goed voor. Sanne heeft dat ook met kruiphoueing in bed. Elke keer in kruiphouding in bed te vinden. Maar niet zo jong al hoor. Pas een maand ofzo. Nu heeft ze eindelijk rust gevonden hierin. Duurde bij Sanne 2 week. Maar springt zo weer in een ander sprong. Heb ook het idee dat er geen vaste slaaptijden zijn bij dat meisje. Elke keer weer anders. Ik hoor weleens van andere moeder die slaapt van zo laat tot zo laat. Nou dat kan ik niet zeggen verschilt echt elke keer.

Sterkte.

Deze kids komen pas tot rust als ze kunnen lopen, ben ik bang Appelientje, hihihi.

O, hier nog zo 1!!!
Gen peil op te trekken!
denk ik dat hij eindelijk een ritme heeft, en gooit hij het weer volledig om.
Het is ook regelmatig drama met slapen.
Vanacht zijn we er zeker wel 20 keer uit geweest en zijn uren met hem bezig geweest… wat het nou precies was??? tandjes, sprongetje??
Pff… het is ook zo lastig afspraken plannen, en je weet ook nooit wanneer hij nu een keer fatsoenlijk gaat slapen:S
Ik ben bang dat ook hij heel graag wil gaan lopen!
Liefs, Anne

Ja erg herkenbaar. Zo lastig met plannen. Zegt mijn moeder hoe laat kom je, zeg ik geen idee ligt aan Sanne. Misschien kan je beter aan Sanne vragen. Bel wel als we weggaan van huis.
Maar Anne, Sanne slaapt s’nachts wel altijd goed hoor. Vanaf 6maand geen last meer van gehad. Is echt steevast 19 uur erin en 7 uur eruit of iets later. Het is gelukkig alleen overdag drama.
Wel zit ze nu op 2 slaapjes maar sinds maandag weer op 3, omdat ze zo slecht slaapt op de Opvang. Dat redt ze niet tot etenstijd. Dus laat ik haar even slapen tot 18 uur. en dan slaapt ze om 19 rustig verder.

Dat wordt vast de volgende sprong lopen.

Succes en sterkte meiden. En pak die rust als het kan, laat het huishouden dan maar even liggen dat ligt er morgen ook wel weer.

Groetjes Carolien

Dat plannen jah… Heel vervelend. Danique zit nu te twijfelen of ze voor 12en en na 4en nog een slaapje nodig heeft of dat ze tussen 1 en 4 wil slapen… Dus ik zou vanmiddag met mijn moeder de stad in maar… Weet niet of ze dat red. Ben bang van niet, dus dat wordt moeders weer afbellen.

Hey

oh het slapen maakt me niet uit, net als planning. Het is hier al dik 2,5jr: "we komen als Jens wakker is… " en nu dus weer met Femke. Maar daar draait 't ff niet om.
Maar die sprongen zo rap achter elkaar, met nauwelijks een week ertussen… da’s zo frustrerend soms, omdat je ze niet kan helpen!!

Tja, even doorbijten totdat ze kunnen lopen.

Ze volgen elkaar inderdaad in rap tempo op. We zitten hier inmiddels in de laatste; geklooi met eten, nog vroeger wakker dan anders, etc… Sterkte ermee Marlala!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Danique heeft tot nu toe niet zoveel last gehad van haar sprongetjes, af en toe denk ik wel, wat is ze vervelend… Maar weet nooit zo goed of het wel een sprongetje is.

Lijkt me inderdaad behoorlijk vermoeiend als de sprongetjes elkaar zo snel opvolgen, vooral als het zich dan ook nog uit in het niet zo goed slapen… Hopen dat ze er gauw doorheen rollen. En als je dan ziet wat ze allemaal nieuw hebben geleerd na het sprongetje, ben je de moeilijke tijden alweer vergeten!

Inderdaad frustrerend die sprongen. Rens had er eerder wel last van maar nog niet eerder zo erg als nu. Er is echt geen land mee te bezeilen. Hij wil echt helemaal niks. Niet in de box, niet in de stoel, niet verschonen, niet slapen.
Gelukkig slaapt hij 's nachts wel goed maar overdag echt een ramp. Gisteren welgeteld 20 minuten. probeer hem echt wel op bed te doen als ik zie dat hij het zat is, maar een half uur later krijst hij nog.
helaas gaat het nu al bijna 3 weken zo. Bah. Soms word ik er echt gek van en vind ik het moeilijk om rustig te blijven tegen hem . Lukt wel maar met grote moeite.
Dan zou je wel willen dat er een uitknop op zat.
Bij de oppas gedraagt hij zich trouwens wel voorbeeldig. Echt frustrerend is dat.
zit hij zonder morren in de box, slaapt 4 uur aan een stuk. Deed hij dat thuis maar weer eens, dan was het hier niet zo’n zwijnestal misschien.
Gelukkig is het van voorbijgaande aard. Nog even volhouden dus.

Sterkte voor alle moeders met een kindje in een sprong!

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers