Hallo,
Coen en Evie zijn inmiddels 5 maanden. Coen slaapt inmiddels aardig door maar Evie maakt er eigenlijk maar een potje van. Beiden krijgen rond 19.00 uur de laatste fles 180cc (+6 schepjes) met 2 schepjes rijstebloem.
De ene keer slaapt Evie door tot 07.30 uur, een nacht later begint ze om 02.15 uur al te huilen. De enige manier om haar dan weer stil en rustig te krijgen is een flesje, dan geef ik haar maar een kleintje van 100cc. Een volgende nacht is het bijvoorbeeld 04.00 uur dat ze van zich laat horen en de nacht daarna weer 07.00 uur. Kortom er zit ook geen logica in de tijdstippen dat ze wakker wordt.
Ik merk dan ook dat als Evie huilt Coen ook onrustig in zijn bedje ligt te draaien en soms dus ook wakker wordt, gevolg TWEE huilende baby’s. Dus dan maar twee flesjes maken.
De ene dag krijgen ze overigens 5 flesjes totaal, de andere dag 4 flesjes. Dit laat ik eigenlijk van henzelf afhangen. Maar dit maakt geen verschil met doorslapen voor Evie.
Zou het wat zijn om een fles van bv 210 cc (+7 schepjes) te geven en/of een schepje extra rijstebloem erbij???
Ze krijgen overigens nu Friso Comfort, gemengd met Friso Extra, in de laatste fles half om half en overdag 4 om 2 schepjes.
Hoop dat iemand tips heeft.
Groetjes, Marieke