Ja, ik weet niet of jullie hem al hebben, maar hij is in ons huis al aanwezig hoor!! Natuurlijk blijft het nog afwachten, en is het allemaal afhankelijk van wat het weer doet, maar zoals het er nu naar uitziet, lijkt hij aan het einde van deze week toch te komen, de Elfsteden tocht!!!
Als we kijken naar de temperaturen aankomende week, en dat er geen neerslag komt, kan het bijna niet anders dan dat hij door gaat, dat geeft de elfsteden comissie ook aan, alhoewel ze nog geen datum durven te noemen. Ze gaan in ieder geval hard aan de slag om het ijs sneeuw vrij te krijgen, en eventuele wakken te repareren, zodat er dit jaar sinds 15 jaar, er weer een elfsteden tocht gereden kan worden!!!
Ik heb er zo ontzettend zin in, alhoewel ik niet mee doe hoor, maar ik vind het geweldig!! Mijn man en ik zeiden al, dat als het vrijdag is, hij misschien wel een dag vrij neemt, puur om de hele dag te kijken op tv. Weg bumba en zandkasteel, de elfstedentocht komt er aan, en dat staat er dan op!!
Ik heb nog even overwogen om naar friesland heen te gaan, aangezien er familie woont, maar dat leek ons toch geen goed plan, met name omdat het dan ook mega druk wordt, kun je net zo goed thuis blijven
Voelen jullie de elfsteden koorts ook al?
liefs woezel