damesssssssss alle twee tijd nemen voor jezelf hoor dat heb je nodig anders hou je het nie vol
Groetjes Michelle
damesssssssss alle twee tijd nemen voor jezelf hoor dat heb je nodig anders hou je het nie vol
Groetjes Michelle
Ja moeder michelle. Wj gaan ook zo lekker slapen. We zijn bekkaf enne we weten nu echt niet wat de nacht brengt.
Groetjes,
Michèle

Houdt dat bij jou op met 60 ik wel 80 hahahhahaha.
pfffffffffff hij is al weer wakker mennnnnnn.
slapen gaat niet goed vandaag maar ja zolang hij het 's nachts goed doet klagen we niet
Groetjes Michelle
Ha ha ha dat zeg ik ook altijd. Als ze 's nachts maar slaapt. Enne leuk he die sprongen. Morgan is ben ik bang weer in een 3 h periode terecht gekomen…
Groetjes,
Michèle

geloof dat ik daar weinig leuks aan vindt maar moet zeggen hij slaapt overdag slechter maar is verder wel vrolijk enzo
Nog wel
Groetjes Michelle
hier hooguit maar 2slaapjes op een dag dus ff leren tussendoor is moeilijk verleiding is dan groot om hem tog weer vast te pakken nu is de kleine naar de opvang dus zijn hard aan het leren!
groetjes wendy
Morgan was niet te genieten bij pappa gister en tijdens haar eten wilde ze niet dat hij weg liep. Ze wilde echt met zijn drietjes eten. Daarna was ze wel vrolijk.
Groetjes,
Michèle