De eerste woordjes

@ Karin, het is een jogging broek met polo maar dat geeft niet. Op hyves staan nog meer dyva foto’s

Enne hoer ligt morgan nu voor de tweede keer te knorren. Vanmorgen maar 45 min en nu al ruim een uur. Toch een goed besluit om vandaag niet te gaan zwemmen.

Groetjes,

Michèle

hahaha sorry! ben nog beetje slaperig!
ruben was vanmorgen lekker vroeg wakker en mama lag er gister beetje laat in!
maar het staat haar hartstikke leuk hoor!! haha

groetjes!!

karin

ik zal vandaag ff spieken op hyves!
ff nieuwsgierig zijn!

groetjes!!

karin

@michele: je zei hoer??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha dat had ik ook al gelezen!
ze is er vroeg bij dan!

groetjes!

karin

haha ja ik moest er wel om lachen.
ik was ook om 7 uur op en kon daarna niet meer slapen omdat mn vriend weer is oefenen voor het hyken.
nou er wordt er hier 1 vervelend effe aandacht geven en de fles natuurlijk

haha dus ook al vroeg uit bed…beetje jammer maar het is niet anders he!
ik ga ruben ff lekker in bad doen, daarna de fles en dan naar bed…kan mama ff shoppen zo…moet ook wel, want ik pas nergens meer in

groetjes!!

karin

7 uur is normale tijd damessssssssss hahahhahaha. Ik mag morgen lekker uitslapennnnnn. nu maar hopen dat dylano niet zijn giluurtje heeft dan want anders komt er nog niks van

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Eh ik bedoelde hier Het was vroeg vanmorgen wel half zeven hoor…

Groetjes,

Michèle

arme jij is toch al een half uur langer als doordeweek is bijna uitslapen oor jou

Groetjes Michelle

hahaha ik snapte m wel michele
arme jij!! idd…
ik 7 uur en dus al vroeg dag, de hele kiet lopen poetsen had toch niks beters te doen…maarja nu is het weer =spik en span= hahaha

Een uur langer zelfs Michelle. Door de weeks is het half zes. Hopelijk krijgt ze vandaag zoveel rust dat ze gewoon een nacht doorslaapt weer. Ze heeft nu net een kwart boterham op. Echt ze spuugt meer uit dan dat ze doorslikt geloof ik en volgens mij speelt ze een spelletje met me of ze zijn op de creche te optimistisch. Maar daarna pas der fles gegeven en nu dronk ze 130cc in plaats van 90. Dus ik denk dat ik op de creche ook maar ga voorstellen om eerst brood te geven en dan pas der fles want vocht gaat wel over brood, maar te veel melk kan geen brood meer bij… en als ze daar echt zo goed eet moet het hier toch ook een keer gaan lukken…

Groetjes,

Michèle

ik ben nu bezig met de boterham hahaha, we zijn al overde helft, Dylano spuugt het niet uit.
Wat doe je erop?

Groetjes Michelle

nou ze spuugt het niet uit van het is vies. Ze lebbert het tot een soort pap en dan is ze zo aan het smakken voor in der mond dat ze het naar buiten werkt. En ze slikt niet echt. En er zit smeerkaas op. Volgens de creche vind ze dat lekkerder dan smeerworst.

Groetjes,

Michèle

Hier ook smeerkaas. en van de week had ie smeerworst maakt bij dylano niet echt uit geloof ik. Ik merk wel als ik het in zijn wang doet het beter gaat als dat ik het zo in zijn mond stop.
Hij had hem op 2 stukjes na helemaal op.
Maar stikte vanmiddag haast in zijn liga, hij had niet door geloof ik dat je geen grote stukken in 1 keer door kunt slikken en nadien kwaad omdat ie van mij iedere keer maar klein stukje kreeg hahahaha.

Groetjes Michelle

Ja ik zal het morgen proberen in haar wang te stoppen, maar ze doet soms haar mond maar half open… toch nog een keer op de creche vragen hoe of wat. Toch erg dat ik van hun moet leren hoe ze brood eet omdat ze het bij mij vertikt.

Groetjes,

Michèle

ik moet echt erg lachen om jullie als je dit zo leest(in postiefe zin hoor)
Ik lees dit expres om te zien wat me te wachten staat haha
ik vind het nu al zo leuk dat hij alleen geluidjes maakt haha vooral rrrrrrrr de hele tijd en dan doe ik het terug gaat hij schater lachen haha
hij doet het nu ook sochtends als hij wakker word en dan ga ik stilletjes luisteren zo schattig dat gebrabbel en af en toe een rare kreet hihi

Ha ha ha wacht maar tot ze Pffrrrrrr ontdekken en dan met een mond vol worteltjes

Groetjes,

Michèle

Michèle we moeten het allemaal leren hoor was het maar waar dat we alles van tevoren wisten.
En de wang wist ik wel maar weer vergeten maar Inge had het tegen me gezegd

Enne mammietammie leuk he dat gebrabbel
en je mag ons toelachten hoor

Groetjes Michelle

haha dat heb ik mijn nichtje geleerd dus dat krijg ik straks natuurlijk terug van mijn zus haha
echt mijn zus zat onder de spercieboontjes enz