De eerste keer,,,,,,

Uit logeren vanavond… Eerlijk gezegd zie ik er best tegenop. Eva is nu 14 maanden en is pas 2 keer paar uurtjes bij oma geweest (en wij uit eten) Maar ja, ik ga binnenkort bevallen dus we moeten toch gaan oefenen. En dus gaat Eva vanmiddag naar oma (met speciale nijntje rugtas om, hihihi ze loopt er hele dagen al mee rond te sjouwen) Eva wil normaal niet eens dr middagslaapje bij wie dan ook doen, dus het zal mij benieuwen of het wel gaat. Denk het wel hoor… maar ja, ik vind t toch wel erg spannend!

Wij gaat uit eten geloof ik en naar de bios (gecombineerd hihi we wonen zowat naast de bios waar al een restaurantje inzit,handig he)

Liefs, Els

heeeel veel plezier!!! en geniet er nou maar van , het werd tijd ook dat je eens iets zonder eva doet!

Kussies

Het ging superGOED geweldig he, Eva heeft lekker geslapen en had zich echt heel goed vermaakt, ben erg trots op dr!

Liefs, Els

Fijn!!! Wel zo makkelijk als dat goed gaat. Lucas slaapt gelukkig tot nu toe overal. Die was ook nog maar 2.5 maand oud toen hij bij opa en oma bleef slapen. Was wel ff slikken maar ook best fijn.

Groetjes Miriam

Carlin en Elysia zijn nu 4 en 5 en ik vind het nog steeds moeilijk om ze ergens achter te laten. Logeren hebben ze nu 1 nacht gedaan, maar mijn man en ik hebben het er wel moeilijk mee gehad al was het heerlijk. En de kids de grootste lol natuurlijk.

Marty

heerlijk gevoel toch dat eva zo heerlijk heb geslapen.

nou hup nnaar de volgende keer

groetjes bianca