De eerste keer Mac Donalds!

Haha, superpedagogisch: Ben vandaag voor de allereerste x met Ian (en John…) bij “de Mac” gaan eten. Ian in de kinderstoel, balonnetje erbij, dikke pret natuurlijk. Had zoveel praatjes dat we in no time in het middelpunt van de belangstelling stonden, hij was maar aan het tateren en keihard aan het schreeuwen en lachen!!! Tja, en dan een paar frietjes en 1 kipstukje op, je had dat snoetje moeten zien glimmen. Achteraf jammer dat we geen fototoestel hadden meegenomen… Opeens vond ik hem zoooo groot!!! 11 maanden geleden zat hij nog veilig in m’n buik, en nu aan een tafeltje bij Mac Donalds…pfffff, ongelofelijk…(wat een rare weemoedige gedachtenkronkels kan je toch krijgen van een simpel “mac-bezoekje…”

Ja, snel gaat dat hè ! Leuk joh, dat het zo gezellig was bij de Mac. En inderdaad jammer dat je geen fototoestel bij je had!

Liefs, Bianca

hmmmmmmmmmmmmmmmm dat is lekker

leuk is dat he

groetjes bianca

en geen milkshake gehad??? och arme Ian…
geintje

Kussies

Jaaaaa das een fotomoment he, 1e x Maccen. Er komt ook nog een tijd, dat je “neeheeee” gaat zeggen, over de Mac. hahahaha.

Trouwens, dames, Lucas eet een hele hamburger op bij de MD. Is dat vreemd? Nee toch? En dan nog een paar frietjes ook. Is nu 2x gebeurd. ( zo vaak komen wij daar dus… hahaha)
Hoe is het met andere anderhalf jarigen gesteld, bij de MD?

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Nou, hoe het met andere anderhalfjarigen gesteld is…als ik dit zo lees moet ik HOOGNODIG eens met Stephan naar de Mac hahahaha!

Groetjes, Bianca

fijn hoor, het is nu kwart voor 11, enne, de mac donaldsprut ligt nu uitgekotst en wel op pyjama, slaapzakje, dekentje, lakentje in de wasmachine. Stinken…dat wil je niet weten. Da’s dus geen happy ending story of the Mac…( en het was zo lekkerrrrrrrrr…)

ps: Dus heb ik daar maar een foto van gemaakt, idioot he???hihihihihi…

HAHAHAHAHAHAHAHA
OOH JIJ BENT ERG

Kussies

JAAAAAAA, DAS ECHT WEL ERG!!!

Ik zou het ook gedaan hebben Corrine. Jammer hoor, maarja dat kan gebeuren.

Lucas maken wij niet blij met mac, hij eet sowieso niet zo graag frietjes! Is dat normaal?

Groetjes Miriam

Hoi Miriam

Roep het maar niet te hard. Voor je het weet hebben ze de smaak te pakken. Tot ongeveer 2-2,5 jaar kon ik min oudste Pepijn ook niet blij maken met de Mac of frietjes. Maar nu is 'tie bijna 4 (snik)en ziet van ver af al de letter M staan en dan is het van he mama hier is ook een Mac Donalds!!!

Groetjes Monique

Hoi Monique,

Ik weet precies wat je bedoelt

Die van mij zijn 4 en 5. Dol op patatjes en cheeseburgers.

Marty

We wachten het maar af.
Waarschijnlijk gaat hij zijn vader achterna en wil hij altijd naar de grote M

Groetjes Miriam

Hahaha, als ik dit zo lees denk ik dat ik TOCH nog maar even wacht met Stephan en de Mac !! Hij heeft zich het eerste jaar van zijn leven wezenloos gespuugd en ik ben blij dat ik daar nu vanaf ben (hij ook natuurlijk).

Liefs, Bianca

Hahahaha wat een pret he jordy vind het ook helemaal te gek! helaas kunnen we nu al een tijdje niet natuurlijk maar hoop gaw weer te gaan, want niet alleen Jordy vind het lekker papa en mama ook hihi

Volgende keer fotocamera niet vergeten hihi

Liefs Tries

Veronica heeft het ook heel erg hoor. Ziet ze de M ergens, roept ze “hamburgers en patatjessss!!!”, terwijl we dr niet eens veel komen hoor (ik hoor jullie al denken:“Ja ja …” hahahaha).

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hahahahahahah dat is een niet zo leuk einde van een mcdonalds bezoekje. En wel humor dat je er fotos van maakt, zou ik geloof ik ook hebben gedaan hoor hihihihi

Wij zijn er nog niet naartoe gegaan, ja door de drive heel soms als Eva in de auto slaapt hihihihi Gemene papa en mama zijn wij he hihi

Groetjes, Els