Gisteren haalde Danny met een collega een berg rommel bij ons achterthuis weg (van opgeruimde schuur en zolder, moet al maanden naar de vuilstort maar komt er niet van) en vanwege het mooie weer kreeg ik helemaal de voorjaarskriebels! Ik heb een bezem gepakt en ben de hele tuin grondig gaan vegen en opruimen!
Tuinstel van het schuurzoldertje gehaald (wat griezelig op dat keukentrapje!) en schoongemaakt en opgezet. Kussens er op en het nieuwe tafelkleed met klavertjes en lieveheersbeestjes
Danny had de moesttuin al volgezaaid en de bloembakken aan de schutting staan al vol bloemen, het gras is gemaaid en bijgezaaid, dus onze tuin is er klaar voor!
We aten gister lekker sla met een eitje en aardappeltjes, en dat hebben we voor het eerst dit jaar weer buiten gegeten! Tijdens het koken liep/kroop Joey lekker door het gras en over de tegels (zo slijt zijn broek wel snel!) en hij was helemaal in zijn sas! Zoveel nieuws te ontdekken!
Mijn vader werkt in het weekend in een tapijtfabriek, en van hem hebben we een stratenkleed van wel 6x4 meter gekregen! Hahaha, een complete stad dus om met de autootjes op te rijden
Helemaal in de lentestemming dus! Heerlijk!
Tot vanmorgen… Ik kan mijn armen niet bewegen van de spierpijn door het vegen! En het regent dat het giet… We worden ook altijd keihard voor de gek gehouden met dat weer hier! maarja, er komen vast nog vele mooie dagen, en dan trekken we zo onze tuin in!