Oh ik realiseer me ineens dat die kasten in dat andere topic bij het peuterbed horen. Nou, komt zo ook wel bij de juiste persoon terecht toch?!
Groetekes, Sje
Oh ik realiseer me ineens dat die kasten in dat andere topic bij het peuterbed horen. Nou, komt zo ook wel bij de juiste persoon terecht toch?!
Groetekes, Sje
@Bakmama: Oh ik wist niet dat als je met accent praat, dat je dan ook de spelling door elkaar haalt
Enne: Nou dat geld had ik inderdaad ook ergens anders aan uitgegeven, tenzij ik miljonair was
@Sje: Haha komt helemaal goed
@Mriek: Heb je mail gekregen hoor
@Woezel: Ja voor de baby zoeken wij ook iets niet al te duur uit hoor, het is ten slotte inderdaad maar voor eventjes
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
of ging alles van sylvie nou naar de baby? aawrgh ik raak verstrooid haha je hebt een aantal topcs nu en ik weet niet meer wat waar geschreven werd
enfin ik vind dit wel mooi voor zo goedkoop;
http://www.babyentiener.nl/info/babykamer-carla-1097.html
@Inge: Nee haha, we hebben nog niks voor de baby en dat van Sylvie gaat niet naar de baby
Sylvie heeft een hele grote commode en kast en de baby haar kamertje is niet zo heel groot. En sowieso willen we dus het ledikant aan mn vriend zn ouders terug geven…
Ik heb ook hele leuke kamertjes gezien op babydump, maar we willen eerst kijken of we via mp iets leuks kunnen vinden. Hoe minder geld we er aan kwijt zijn hoe beter, omdat het maar voor kort gebruik is
Kijk dit zijn de kasten en commode van Sylvie:
ja wat leuk! dat is mijnsmaak ook wel… maargoed dan is dit misschien ook een optie en idd anders kijk je maar
ik zit de hele tijd al baby kamers te zoeken
waarom in hemelsnaam?! en maar chocolade eten hahaha
Haha kriebelt het bij jou soms ook weer?
En nou dit is niet echt een optie om dit spul van Sylvie voor de baby te gebruiken… Het kamertje van de baby is ongeveer 8m2 inclusief schuine wanden… Ik ben bang dat als we de commode en kast van Sylvie voor de baby gaan gebruiken er geen ruimte overblijft om te lopen
Wij hebben best centjes om meubels te kopen in echte meubelzaken, maar we vinden het het geld niet waard. WE LOVE IKEA. Ik had als student alles daar gekocht en mijn vriend bleek dat ook te hebben, dus toen we samen gingen wonen hadden wij echt alléén maar alles van de Zweedse gigant! En nog steeds zijn we fan, ik vind het een heerlijke winkel met goede spullen voor weinig. Hoewel wij in de kamer nu wel duurzamere meubels hebben, want kinderen en zacht hout (zoals bij IKEA) werkt niet. Al heeft Eva in onze salontafel ook allemaal putten gejast met een pen, zonde! Alleen daarom al gaan wij niet voor heel duur, want ze slopen het toch. Onze dure houten vloer ziet er na een jaar al niet meer echt mooi uit, vol krassen van karretjes enzo. Maar ja…over een paar jaar maar eens kijken naar duurdere meubels, ik vind het prima zo en de IKEA is van mij uit 8 minuten fietsen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Hanna: wat maakt het uit als je elders ruimte hebt om daar de kledingkast neer te zetten? als dat een optie is tenminste… ddan heb je en meer ruimte en toch leuke meubels die je op het oog hebt…eventueel
ehm… ja te kriebelen, een beetje. ik had me erbij neergelegd dat het hem niet gaat worden omdat papa maar 1 kind wilde… maar nu hij al een mnd of 2 zoiets heeft van: toch wel leuk nog een kleintje… zowel voor ons als voor Rico natuurlijk…tja en dan ga je toch wel weer nadenken
@Inge: Niet 1 die we op het oog hebben, maar die van Sylvie Die foto die ik heb geplaatst is van Sylvie haar kast en commode!
Maar we gaan als Sylvie haar nieuwe spullen heeft sowieso proberen om Sylvie haar (dan) oude kast en commode op de babykamer neer te zetten. Scheelt wel een hoop geld
Enne ooooeeeeeeeeeh spannend Het is ook superleuk! Dusse klussen maar?
@Hanna: haha nou dan ben je er toch uit?
Enne nee nog niet klussen hoor, eerst maar is zorgen dat we andere woonruimte hebben… dat duurt echt lang. eigenlijk hadden we vorig jaar bijna een woning. we stonden op de 2e plaats in de wachtrij, totdat ze out of the blue de regels veranderde en je dus niet meer in een wachtrij stond maar moest reageren als er woningen online kwamen. echt belachelijk!!! dus nu wachten we al weer anderhalf jaar terwijl we anders binnen een half jaar een woning gehad hadden. heb er al klachten over ingediend etc… maar goed dat bleek op grond van hun redenen dus ongegrond… grmmpf…!!!
Belachelijk Wat een eikels!! Hoezo ongegrond? Je had toch bijna een huis en nu nog lang niet? Ik had er echt nog meer achteraan gezeten en zorgen dat ik gelijk had gekregen
haha
Wij staan ook alweer ingeschreven om te verhuizen
geloof me wij hebben maandenlang gebeld geschreven en overlegd, volgens hun hadden we nu net zoveel kans op een woning omdat je ook op “direct te huur” woningen kon reageren (dus wie het eerst komt die het eerst maalt) maargoed dat waren echt frot woningen dus dat werd m niet. dan heb je nog een loting model; meestal met maar 1 a 2 slaapkamers en 9 van de 10 keer appartementen of boven of onderwoningen. en dan het aanbod model: degene die reageren… daar wordt naar gekeken wie het langste staat ingeschreven.
ja maar goed daar heb ik geen reet aan want er zijn tighonderd mensen eerder ingeschreven dan wij en het gaat dus niet meer over een inschrijving op een cluster…maargoed na de ene “zaak” na de andere kregen wij ons ongelijk.
dus wilde we ruilen. dat werd afgeketst omdat wij via CIZ huurde en wij een jaar ZELFSTANDIG moesten huren voordat we in aanmerking kwamen voor een ruilwoning (omdat die mensen een andere woningstichting hadden dan wij) (wij hebben altijd netjes de huur betaald hoor alleen via een tussen instantie. gaat echt nergens over!! wij hadden deze woning voor nood ivm mijn naderende bevalling lang verhaal!)
zucht… dusja we zijn nu nog nergens helaas
Jeetje wat een verhaal en jemig wat een eikels!!
Ik kan daar echt niet tegen… Wat een onrechtvaardigheid…
Vind het echt belachelijk hoe ze tegen jullie doen…
Maarre anders gaan jullie toch JUIST nu klussen en dan heb je met urgantie een andere woning nodig omdat het huis te klein is voor nog een kindje?
(Zal wel niet haha)
ja nu wonen we volgens mij wel in totaal 5 jaar in helliemond dus nu zouden we er recht op hebben. we hebben een minderjarig kind in huis dat speelt ook mee… maar om het risico te riskeren dat het toch wordt afgeketst en ik dadelijk weer pas met 8 mnd zwangerschap een woning krijg… ik durf het niet aan
@Bakmama: Haha vet apart, dat te lezen Meeste heb ik nog nooooit van gehoord
Wauwie, als we het geld ervoor hadden gingen we voor de pompoen
Leuke link, maar veeeeeeeeeeeeel te duur allemaal voor ons
Gewijzigd door - goudvisje20 op 26 Jun 2011 14:10:16
Ja klopt daar heb je gelijk in, daarom krijgt Sylvie ook eerst een peuterbed. Die gaat toch niet zo lang mee en het mooie is nu bij ons dat de volgende er ook in kan slapen
Maar tegen de tijd dat Sylvie een eenpersoonsbed krijgt, hopen we het wat beter te hebben (financieel) en dan krijgt ze een hele mooie, leuke
@Bakmama: ik weet het! het frustreerd me ook enorm!! enne die figuurzaag he, kan je die ook gebruiken om je zin door te drammen als je niet snel een woning krijgt?
Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Jun 2011 09:00:44