Meiden, ik zeg ook niet dat ALS ik het geld zou hebben ik dit meteen zou kopen
Maar het waren even allemaal dingen bij elkaar ![]()
Allemaal mooie leuke dingen voor de baby die net wat (Of dus heeeeeeeel veel) boven ons budget liggen…
Zo is bijv. het ledikantje van deze set nu in de aanbieding van 305 voor 200 euro. Maar het is een op = op aanbieding en dat geld hebben wij gewoon nu niet liggen. En ook al zouden we het hebben, voor 200 kan je een commode EN ledikant halen ![]()
Maar ik had naast dit bedje ook nog hele mooie andere spullen gezien voor de babykamer en tsja dan baal ik wel eens dat we niet zo veel geld hebben dat als je iets leuks ziet je het ook gewoon zonder zorgen kan kopen.
Zo’n set van 1800 euro gaat mij ook veeeeel te ver, dat heb ik er ook niet voor over. Maar af en toe baal ik dat als ik folders aan het kijken ben bijv. dat ik niet gewoon kan zeggen dat is keigaaf dat ga ik morgen halen ![]()
Zo willen we al heel lang een schutting achter de tuin zodat ons kleine meissie niet weg kan lopen. Maar zelfs daar moeten we nog voor sparen ![]()
Ik heb trouwens een hele mooie commode en ledikant gezien op marktplaats heel vlak bij ons (want je zit toch met t ophalen).
http://link.marktplaats.nl/457340331
Daar zou ik ook heel tevreden mee zijn hoor ![]()
Maar wij zitten even met een kast. Want er staan namelijk in ons huis (huurhuis) 2 kasten van de woningbouw. Die mogen er niet zomaar uit.
1 staat op Sylvie haar kamer en 1 dus op de babykamer.
Het liefst willen we ze allebei weg hebben maar we denken dat het niet mag. Ik ga morgen de woningbouw eens bellen om te vragen…
Maar die kasten zijn ook wit. Dus op zich zou dat wel weer kunnen bij de commode en ledikant van marktplaats… Dus ik weet niet goed wat ik moet…
Het zijn niet supermooie kasten hoor, dat niet…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie