Hahahahahaha, volgens Bo dan he!! Hahahahahaha
Ik moest zo lachen, zoals de meesten van jullie weten wonen wij in een vrij kleine plaats, waardoor je wel eens de dokter bij de kassa tegenkomt enzo.
Ik stond zonet bij de groente afdeling met Bo, en was zo aan het -praten tegen Bo over welke groente hij wilde, en ik noemde er een paar op. Niet dat bo de keuze heeft, maar dan leertt hij nog eens wat woorden en de verschillende soorten groenten enzo. Staat opeens onze huisarts achter ons!! hahahahahaha, Ja zegt hij, je moet kinderen nooit de keuze geven, wat jij vind dat er gegeten moet worden, dat heeft hij maar te eten, niet de keuze geven, anders is het hek van de dam. IK zei dus, ja nou hij heeft op zich de keuze ook niet hoor, maar ik probeer hem er zoveel mogelijk erbij te betrekken zodat het eten beter gaat (waarvan we op zich niks te klagen hebben, maar goed). Maar de dokter herhaalde dat nog een keer (wel met een lach op zijn gezicht hoor) en nou ja goed op een gegeven moment liepen wij door. We waren nog geen anderhalve meter van de dokter af, en bo stopt met zijn wagentje, draait zich om, schreeuwt keihard NEEEEEE!!! en wijst naar de dokter, en zegt DIE STOUT!!!
Ik schaamde me kapot!!! Dus heb gelijk tegen bo gezegd dat die meneer niet stout is, en dat bo gewoon moet luisteren, maar echt waar, moet er zo om lachen !!!
Hoop alleen dat de dokter ons nu geen rare pipo’s vind hahahahahahaha
liefs woezel