De dierentuin

We zijn zaterdag naar de dierentuin in Amersfoort geweest. Dieren zijn natuurlijk altijd leuk, maar de entree vond ik erg duur. Ik blijf zon kleine verblijven dan trouwens ook maar zielig vinden voor die dieren. Wel leuke fotos gemaakt ( zet er niet te veel op want anders laadt die pagina zich zo langzaam op mijn pc )

Ik hoop het zo goed gedaan te hebben. ( heb een beetje migraine )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 16 Aug 2004 11:58:07

Oooooh, vooral die foto van jou en Evianne is SUPER!
Leuk zeg, zo spontaan!!!
Echt een foto om uit te vergroten.

Wij zijn toevallig vorig jaar naar Amersfoort geweest en ik vind de entree ook best duur eerlijk gezegd. Maar wij hadden kaartjes via airmiles besteld, dus dat scheelde weer
Het Noorderdierenpark in Emmen vind ik trouwens tot nu toe het leukst!

Groetjes, mamma van Stephan

ja we waren in Baarn ( woont een vriend ) en moesten nog in Almere zijn ( woont een vriendin ) vandaar Amersfoort. Volgende keer wordt het echt Emmen, maar is zo`n eind vanaf hier

Heeee, als je dan nog eens in Almere bent, rij dan ff gezellig door naar lelystad, is maar 20 minuutjes

Ik heb altijd gezegd dat ik nooit met mijn kinderen naar de dierentuin zou gaan. Maar ik ben toch wel een beetje om. Ze vinden het zo leuk. Maar ik vertel Kika wel erbij dat het niet de bedoeling is dat beesten in kooitjes zitten. Of ze dat nou door heeft weet ik niet

Wij zijn laatst naar Blijdorp geweest en dat vind ik wel een hele goede dierentuin. De dieren zijn heel erg afgescherm van de looppade, je moet echt zoeken om ze te kunnen zien. Op die manier worden ze tenminste niet steeds geconfronteerd met al die glurende mensen.

Nikki

Hoi hoi
super leuke foto`s
wij gaan zaterdag met Robin en het dochtertje van Ed naar de dierentuin
ben benieuwt hoe Robin het vind
Groetjes Heleen

Heleen: het is ff helemaal “off topic” maar ik wilde je even complimentjes maken voor de site van de dochter van Ed!
Echt super!
En zoals ze op die foto’s staat, is het net alsof ik Cheyenne met Stephan zie. Die is ook zo gek op haar kleine (half-) broertje.
Alleen is zij een jaartje ouder dan Dominique.

En Elly, toevallig zijn wij een paar maanden terug bij de Wissel in Epe geweest.
Best leuk!

leuke foto’s en leuk om te zien wie jij bent

leuke foto’s

groetjes ingrid

Ja leuk he om er een gezicht bij te zien. Ben van nature zo donker en Evianne is nu nog een witte. Je zou haast niet zeggen dat ze er een van mij is hahaha. ( qua karakter wel echt hoor ! )

Ja, maar ondanks dat zij licht is en jij donker, kan je echt wel zien dat ze er eentje van jou is hoor!
Dat zie je vooral heel goed op de foto die je hier geplaatst hebt.
De manier waarop jullie lachen enzo…

Ben je al een beetje nerveus voor zondag eigenlijk?
Of heb je er alleen maar super veel zin in?
Of allebei?
Wel veel foto’s maken hè! Ook van de kaartjes?

Veel plezier alvast!

Liefs, mamma van Stephan

Nee ben niet nerveus, heb alleen maar zin in een leuk feestje. Het scheelt dat het door een goede vriend gedaan wordt en het allemaal niet zo stijf is. ( wilden we ook echt niet )Het is alleen natuurlijk weer meer werk dan ik gedacht had, hahaha gebeurd me altijd. Maar ja, nog effe en dan een leuk feestje. Het zou zondag gelukkig mooi weer worden zeggen ze tot nu toe en daar ben ik wel blij om. Omdat het plaats vind in een verbouwd tuinhuisje ( kappelletje ) kan niet iedereen binnen staan. En ik vind het zo leuk als we met zijn allen lekker buiten eten en dat de kinderen daar dan lekker kunnen spelen ( ja we hebben er in de tuin allemaal immers genoeg plaats voor ) Ik maak er met de digitale camera gewoon een video van en daar kan ik weer zoveel foto`s van maken als ik wil. Dus vraag maar wat je dan wil zien en ik maak er een foto van.hihihi Mits er natuurlijk goed gefilmd is, want dat ga ik dit keer niet zelf doen natuurlijk.

Neeeee, tuuuuurlijk ga je niet zelf filmen! Dat zou echt zonde zijn! Dan mis je de helft )
En tsja…wat willen we zien?
Alles! Haha! Nee hoor, dat kan natuurlijk niet.
In ieder geval zou ik het leuk vinden om de doop en het kapelletje te zien (ben ik inmiddels best nieuwsgierig naar geworden) en ik ben benieuwd hoe je kaartjes geworden zijn!
En natuurlijk hoe mooi Evianne er uit ziet etc.
O jee, veeeeel foto’s dus!
Ik duim voor je dat het inderdaad mooi weer wordt zondag!

Liefs, mamma van Stephan

Hahaha met zoveel foto`s duur het dan een eeuwigheid voordat ik zelf de topic lezen kan joh
Maar als de film goed lukt dan komt het wel dik voor mekaar

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh en ikke zie net dat ikke superlid ben. Jippie, ik ga weer voor de volgende titel. Hahahaha, maar niet vandaag meer want ikke ga nog effe luieren ( hihi luilakken)en dan lekker slapen. Wel te rusten allemaal.