Van Bo is ziek, Gisterenavond maakte hij opeens hele rare geluiden, wat volgens internet een duidelijke aanwijzing op pijn was. Persoonlijk had ik zelf ook het idee dat het geluid samen hing met de ademhaling (luchtweg infectie ofzo).
De hele ochtend zit de cavia al in zijn nachthok, komt er niet uit en eet en drnkt niet = geen goed teken…
Afspraak gemaakt bij de dierenarts, en om 1350 moeten we er zijn. Eerlijk gezegd (als ik zo lees op internnet) ben ik er bang voor of we hem (of eigenlijk haar) weer mee terug mogen / kunnen nemen naar huis. Ik hoop het wel natuurlijk!!
Vanmorgen een speciaal hokje gekocht om de cavia er in te vervoeren en Bo is er helemaal vol van. Ik mag toch hopen dat we straks niet het bericht krijgen dat we de cavia in moeten laten slapen…
Ben benieuwd dus wat we straks te horen krijgen, wel sneu hoor, Bo is er zo gek mee.
Hij zei laatst nog tegen oma, neefjes naam heeft * baby broertje naam* en ik heb Geert en Roy (de cavia’s) . Dit om aan te duiden dat hij behoorlijk aan ze gehecht is. Bah… maar we zullen zien, voor hetelfde geld valt het allemaal nog mee !!
liefs woezel