Wat goed van jou Jurian dat je een nieuwe topic hebt geopent. Ik zat net te bedenken wat ik nu moest gaan doen. Ik wilde jullie weer een lief berichtje sturen en zag ook dat de topic gesloten was. Denk dat je dan per topic maar een maximum aantal berichtjes kunt schrijven.
Hihi nu zitten we ook meteen op het goede forum, want we zijn natuurlijk alweer 1 jaar geweest.
Wat jammer dat de mama van Erik niet op de datums kan dat jouw mama kan Jurian. Mijn mama is op donderdag en vrijdag vrij en de mama van Erik op maandag en vrijdag. We moeten dus op een vrijdag of op een zaterdag afspreken.
Wanneer is de eerstvolgende vrijdag of zaterdag dat jouw mama kan Jurian?
Hihi Erik, mijn mama maakt altijd een grapje dat ik niet over Tom mag praten. Tom bestaat niet echt hoor, dus dat mag papa wel weten. Tom is een slim vriendje die overal de weg weet. Maar het is niet een echt mens zoals wij zijn. Het is gewoon een automaat, dus er is eigenlijk niks aan zo’n vriendje. Hij is heel erg saai en dat is mijn papa niet hoor. Die is echt heel erg lief en leuk.
Wat fijn Erik dat je weer bijna helemaal beter bent. Ik ben denk ik weer helemaal beter. Ik voel me goed en sinds gisteren eet ik ook weer helemaal goed. Vandaag weer voor het eerst naar de creche geweest en het is allemaal heel goed gegaan. Ik heb alles opgegeten en gedronken wat ik kreeg. Jeetje Erik wat heb jij kort geslapen vandaag. Ik denk niet dat ik het zou redden om maar 45 minuten te slapen. Maar ja het was vast zo leuk bij opa en oma dat dat veel leuker is dan slapen. Ik ga dat denk ik op de maandag ook eens proberen. Ik ben dan bij opa en oma en vind het altijd heel gezellig. Alleen gaat de tijd zo snel, omdat ik natuurlijk nog iets van 2,5 uur slaap. En soms nog wel langer.
Oh kun je ook met eten spelen Erik? Dat wist ik helemaal niet. Hihi dat ga ik ook eens uitproberen. Ik vind eten veel te lekker, dus eet het altijd meteen op. Vind het wel een goeie van je! Wel stom van je mama dat ze het broodje weghaald als je er zo mee aan het spelen bent. Mmm dan weet ik nog niet of ik er wel mee ga spelen. Misschien gaat mijn mama het dan ook weghalen. Mijn mama kennende gaat ze dat wel doen en dan heb ik helemaal niks te eten. Moet er dus nog even over nadenken of ik er mee ga spelen of niet. Hihi ik laat het je dan wel weten.
Hoe gaat het met jouw vriendje Jurian? En hoe gaat het met mama, heeft ze nog wel een beetje kunnen slapen overdag. Ik vind het wel stoer hoor dat jouw mama zo lang zonder slaap kan. Mijn mama kan dat denk ik niet en ik al helemaal niet. Ik begrijp al niet waarom mensen de hele dag niet hoeven te slapen. Maar al helemaal niet hoe ze het volhouden om zowel overdag als s’nachts niet te slapen.
Ik ga weer verder slapen.
Truste vriendjes.
Dikke knuffel,
Tim