De Box

Hallo moeders en vaders, maar weer eens een vraagje van mijn kant…
Tot welke leeftijd lieten of laten jullie de kinderen in de box zitten???
Shakira is nu net 1 en ze heeft er steeds minder zin in. Maar we laten haar dan wel zitten en dan gaat ze vanzelf spelen…

Een knuffel van een trotse vader!!

Hoi,

Wij hebben het bij Stephan zo lang mogelijk proberen vol te houden omdat het eerlijk gezegd best fijn was omdat je gewoon even dingen kan doen als ze in de box zitten die je normaal niet zo gauw doet dan.
Bijv. strijken of stofzuigen ofzo, dat vond ik toch wat prettiger en veiliger als hij lekker in de box zat te spelen.
Bovendien vond ik het ook belangrijk dat hij zichzélf af en toe kon vermaken en niet alleen maar bezig gehouden hoefde te worden.
Ik denk trouwens dat dat ook best goed is voor een kind (af en toe even zelf, alleen spelen).
Maar goed, bij Stephan hebben we het “volgehouden” tot hij 1,5 jaar was.
Hij ging dan natuurlijk niet de hele dag in de box (!) maar gemiddeld denk ik een uurtje ofzo.
En als bijv. de telefoon ging kon ik hem er ook wel eventjes inzetten ofzo.
Ik heb regelmatig verhalen gehoord van mensen waarbij hun kind met 7 maanden al niet meer in de box wilde maar ik denk dat het ook een kwestie van gewenning is.
Je moet er zelf natuurlijk wel een beetje consequent in blijven.
Ik denk dat als ik Stephan toen 3 dagen niet in de box zou zetten, ik hem er écht niet meer in had gekregen!

Nou, weer een heel verhaal!
Ben ook best wel benieuwd naar de reakties van de anderen.

Groetjes, Bianca

Samantha heeft alleen in het begin vaak in de box gelegen maar al zins ze kan kruipen bijna nooit meer, want als ik haar in de boxs zette ging ze huilen en blijft ze gewoon doorkrijsen tot ze er weer uit mocht met allerlei spanningen van dien, terwijl als ik haar geoon zo in de kamer laat gaat ze vorlijk met haar speelgoed spelen en kan ze zich zo een paar uur bewijze van alleen vermaken, ze komt dan af en toe bij me kijken en speelt dan weer vrolijk veder, gebruik de box dus ook niet meer voor haar.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Iris is een paar weekjes ouder maar wij hebben hem allang weer naar de zolder gedaan.Heerlijk.Dat ding staat hier aleen maar in de weg,voor die 10 minuutjes dat ze er in zat.
Groetjes Eljada

bij dylan hebben we hem weg gehaald toen hij een jaar was hij brulde alles bij elkaar als ik naar de box liep met hem

en bij kaitlyn met 15 maanden toen ging ze lopen en dacht ze dat is leuker die box hoef niet meer

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Hai!
Onze Robin had de box al gauw bekeken…nog voor hij 1 jaar was…Ik heb een speelkleed neergelegd en hem daarop laten spelen…Hij bleef braaf op het kleed spelen…Zijn verzet in de bpx begon zeer rustig, tot hij zichzelf er gewoon eruit gooide…nou toen had ik het snel begrepen, weg dat ding…
Ik begrijp dat het makkelijk is, maar het wordt (ben ik bang) uiteindelijk steeds moeilijker om ze in de box te doen. Wel is het belangrijk om het af te bouwen, want ineens de box weg, is ook best heftig voor zo’n kleintje hoor! Bouw het kruipen of lopen op en de box beetje bij beetje af…
xxx Daantjuh

tja hier was de box een plek voor sofie omdat er ook 2 honden rondlipen hier, maar eigenlijk kan ik je niet zeggen wanneer hij naar boven is gegaan(denk zo na haar 1ste verjaardag), hij staat er nu weer voor Victor maar echt leuk vind onze man het er niet in, maar ja met een een zus en nog een loslopende hond zal ie er toch nog wel een 1/2 jaar inzitten

Demi was ruim 1,5 en had het er prima naar haar zin in, nooit tegestribbelen of huilen, ik heb hem weggehaald omdat ik zwanger was van Milan, en ik haar niet het idee wou geven dat ze uit de box MOEST omdat ze een broertje gekregen had…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

jordy was ook nog geen jaar toen ie er uit ging, ook roy nog voor zijn verjaardag het was alleen maar brullen daar had pa en ma niet zo veel zin in hihihihi, zou lang het gaat zou ik het zeker doen…

Tries

Liefs Tries

nou wij hadden met tanja percies het zelfde
na dat ze 1 was geworden wilde ze niet meeer
in de box alleen maar drama en daar hadden we ook geen zin in maar het was wel makkelijk zo n box

groetjes marielle trotse mama van tanja

fabiano was anderhalf toen hij niet meer in de box ging. voornaamste reden was dat hij al zijn speelgoed uit de box gooide en dat een leuk spel werd. ik moet zeggen dat hij daarna wel wat rustiger is geworden wanthij kon toen meer zij ei kwijt. en nog een reden was: dat ik mijn box nodig had voor mijn andere zoontje en we geen plaats hadden voor nog een ox in de huiskamer.haha

moeder van twee zoontjes. fabiano 2 jr en alessandro 5 maanden