De ballonnen voor kevin*

zijn vanmiddag 1 uur de lucht in gegaan…pffffff was best wel emo hoor
dylan was erg nerveus,om de ballonnen of die niet knalde voor we er waren en als ze de lucht in gingen niet gelijk knalde.

eerst ff alles mooie gemaakt,bloemen op water,en toen alle 4 een ballon

we telde tot 3 en toen lieten we ze los,en toen kwamen de dikke tranen
en dan heb ik op dat moment lieve kids(zijn ze altijd hoor)die dan zeggen stil maar mama geef niet dat je huilt hoor,gaat het mama

ja dan kan je op dat moment niet verder huilen hoor

maar we waren op kerkhof en ik zeg hans foto camera,uuhhhh had jij toch nee ik dacht jij

dus ja helaas geen foto’s ervan kunnen nemen

Wat jammer dat je geen foto’s hebt kunnen nemen.
Maar het belangrijkste is het gebaar, het symbolische wat jullie gedaan hebben ter nagedachtenis aan dat kleine ventje Kevin *
En wat heb je toch een schatten van kinderen!!! Echte lieverds
Ik ben blij voor je dat het allemaal gelukt is met de ballonnen…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

wat een mooi gebaar en inderdaad wat een schattige kindjes !! hoe gaat het nu met je?ik hoop dat je je door de ballonen en het bezoek op het grafje weer wat beter voelt heel veel sterkte hoor!! en van hier uit ook nog ene troost knuff!!

liefs jessica

Ohhh bianca pfffff meis toch wat heb je lieve kindjes!!
Hopelijk trek je het een beetje, moielijk hoor, echt!

Sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

ja op die momenten zijn het engeltjes hoor die 2,maar daarna was het weer net tom en jerry grrrrrrrr

maar we hebben afleiding gezocht,we zijn naar de mac gegaan,daarna heb hans de tuin onderhanden genomen,ik gaf intructies…verder is het een rare dag,moeilijk te beschrijven gewoon

Wat lief he dat de kindjes op zo`n moment zo aandoenlijk lief en begripvol kunnen zijn. Zeker als het even zo zwaar voor je is.
Sterkte hoor meid !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Sterkte meid
denk aan jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ook van mij veel sterkte!
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen hoe het moet zijn om zoiets verschrikkelijks mee te maken als je kind te verliezen, maar het moet vreselijk moeilijk zijn en blijven.

allemaal bedankt voor de lieve woordjes,doet ons goed als er aan je gedacht word op zo moeilijke en verdrietige dag