Van Bo straks wordt opgehaald? Zoals sommige misschien al wel weten mogen wij medisch gezien geen tweede meer, terwijl wij erg graag een tweede hadden gewild. HElaas zit dus er niet meer in, dus de babyspullen kunnen dus ook weg. Ik vond dit ook nodig om alles af te sluiten, zodat ik niet telkens wanneer ik boven kom er mee wordt geconfronteerd. Ik had zijn babykleren al weg gedaan, zijn baby speelgoed, en nu dus de babykamer, Die wordt over een goed half uur / drie kwartier opgehaald, en ik heb het er moeilijk mee.
Overdag gaat het wel, maar wanneer ik in bed lig, en iedereen slaapt, lig ik te malen, en hier en daar ook een traan. Een logisch proces, en ik weet dat ik het door moet zetten, maar wat is dat moeilijk zeg.
Bo kwam vanmorgen beneden en tegenover hem doe ik heel luchtig. er zijn nog al wat baby’s geboren in onze omgeving de laatste 2,5 maand, waardoor hij ook al vroeg of wij een baby kregen. We hebben gezegd dat als mama een baby in de buik heeft, mama heel ziek wordt, en dat de dokter dat niet wil, en dat er dus geen baby meer komt, en dat dit helemaal niet erg is, omdat wij Bo al hebben en dat hij het liefste ventje die wij maar kunnen wensen. Luchtig dus, maar toch, toen hij vanmorgen beneden kwam, en de spullen zag, zoals o.a. ook de kinderwagen, zei hije erst, wij krijgen geen baby meer, ik zeg nee, dat klopt, en toen liep hij naar de spullen en de meubels, en ten begon hij zelf te huilen, dat hij niet wilde dat de spullen weg gingen, omdat ze zo mooi waren. Ik heb me in kunnen houden, maar eigenljk had ik een potje mee willen janken. Daarvoor in de plaats heb ik gezged dat ik dat snap, maar dat Bo nu een grote jongen is, en wij die spllen niet meer gebruiken, en dat het daarom weg gaat, en toen we naar buiten liepen was het alweer over.
Het is gewoon moeilijk, en het is ook een beetje nostalgie natuurlijk, het is het bedje waar Bo in heeft gelegen. Daar in tegen hebben we een ander heel erg blij gemaakt hiermee, die het goed kan gebruiken, dus ik ben wel blij dat het goed terecht komt.
Denk dat ik het gewoon even van me af wilde schrijven, het is ook zo raar, dat het nu echt wordt afgesloten, terwijl Bo maandag 3 jaar wordt. echt raar…
liefs woezel