Gisteravond mijn moeder en mijn stiefvader hier gehad. En behalve dat mijn moeder per ongeluk de chocolaatjes voor het toetje in het afwaswater mikte (waar ik overigens een paar jaar geleden compleet over uit me dak was gegaan maar nu zoiets had van nou ja zonde maar het zij zo) was het een heel geslaagde middag avond. Mijn buren verzorgde de muziek. Die hadden namelijk ook een feestje met dj en harde muziek dus de merengue kon in mijn woonkamer gedanst worden. Mijn moeder en stiefvader gingen om 23.00 weg en de dj ging vrolijk door. Om 23.30 gingen ze vrolijk op de muren mee tikken en slaan en is Mervin er wat van gaan zeggen en die kreeg de deur in zijn gezicht en de muziek werd gewoon nog harder gezet. Dus ik heb de politie gebeld. Helaas was het geen prio (112 gaat voor) dus het was wachten op wat eerst zou zijn. Dat de buren zouden stoppen of dat de politie zou komen. Het was het eerste. Om 00.45 zijn ze gestopt en konden we gaan slapen. Morgan heeft gelukkig overal doorheen geslapen, en kwam pas om 8.00 maar echt ik ben wel brak hierdoor. Ik vraag me af of we ze nu niet aan moeten spreken want echt ik hou me hart vast voor oud en nieuw. Ik weet niet wat ze dan van plan zijn maar ik zit er echt niet op te wachten om pas om 5.00 te kunnen gaan slapen. Oh ja hun kinderen (jongste 3 jaar) lopen er gewoon tussen door. Echt ik vind het zo asso als je net ergens woont om dat zonder waarschuwing naar de buren dit te doen en dan nog zo te reageren als je komt vragen of het wat minder kan.
Groetjes,
Michèle