De Apenheul!

Vandaag zijnw e naar de apenheul geweest, hadden nog twee kaartjes liggen, dus we dahcten, laten we dat eens doen, en echt waar, het is een aanrader!!
Bo vond het geweldig, en papa en mama ook!!
Ik had op een gegeven een aap op mijn been, die naar mijn schouder liep en op mikjn hoofd ging zitten, waar een heel klein baby aapje op de rug zat, zo groot als palm van mijn hand. Zo schattig!!
Op een gegeven moment stonden we voor een binnen verblijf van hele grote zwarte apen (weet zo gauw niet meer welk soort) en er zat er 1 voor het raam, dus bo loopt er naar toe en gaat er voorstaan om te kijken. Bo was inmiddels ook al geschminkt als een aap, en er kwam gelijk een andere aap vand e andere kant aan, ging voor bo staan en sloeg ook gelijk met zijn vuist op het glas, recht op bo zijn gezicht!!! echt keihard he!! Gelukkig zat het glas er tussen, iedereen schrok, maar moesten ook gelijk lachen. We dachten dat dit toeval was, maar elke keer als Bo er nar toe ging, kwam die aap er aan en deed hij dat bij Bo, en iet bij de andere mensen die er stonden. Hij dacht waarschijnlijk dat Bo een andere aap was, en dus een bedreiging, vanwege de schmink, echt zo appart. Heeft diepe indruk gemaakt op Bo!!
Ik zal ook even foto’s plaatsen, maar ik ga eerst een zeer vermoeid ventje naar bed brengen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Eens kijken of wij het ‘redden’ of we dit jaar ook nog kunnen gaan anders staat ie zeker volgend jaar op de planning…

Groetjes,

Michèle

Leuk zeg! Haha, schrikken met die aap die op het glas sloeg. Vorig jaar zomer zijn wij (Erik en ik) er geweest met Sandra, Anna en Anne + kids. Erg leuk.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier wat foto’s!!
Eerst nog eentej van Bo die papa aan het helpen was met schilderen, vond die foto zo leuk, dus die stop ik er gewoon even tussen!!

liefs woezel

Wat leuk! Klinkt als een heerlijke dag!

Leuke foto’s!
Wat apart dat die aap steeds naar Bo toe ging, lijkt me toch een beetj eng…
Helemaal met het slaan op het glas. Vond Bo het niet eng?

Lilypie First Birthday tickers

Nou, de eerste twee keer dat het gebeurde met die aap, vond Bo het nog leuk, alhoewel na de tweede keer , hij toch enige twijfels kreeg. na de derde keer was bo idd bang, en vanmorgen had hij het er nog steeds over dat de aap deed "kloppen"op het glas. Gelukkig was hij niet bang daarna voor andere apen. Daar waren wij dan weer bang voor, dat die aap dat had verpest, maar dat viel gelukkig mee!

liefs woezel

wooow echt supergaaf meid! ook zeker toen die aap met jong op je kwam zitten wat lief!
moet wel zeggen; zou lichtelijk geschokt zijn, ik bedoel als die krengen bijten is het goed hard! maar die beesten zijn zo tam en zoveel mensen gewend. ik wilde dara altijd al eens naartoe
leuke foto’s ook!