Vandaag zijnw e naar de apenheul geweest, hadden nog twee kaartjes liggen, dus we dahcten, laten we dat eens doen, en echt waar, het is een aanrader!!
Bo vond het geweldig, en papa en mama ook!!
Ik had op een gegeven een aap op mijn been, die naar mijn schouder liep en op mikjn hoofd ging zitten, waar een heel klein baby aapje op de rug zat, zo groot als palm van mijn hand. Zo schattig!!
Op een gegeven moment stonden we voor een binnen verblijf van hele grote zwarte apen (weet zo gauw niet meer welk soort) en er zat er 1 voor het raam, dus bo loopt er naar toe en gaat er voorstaan om te kijken. Bo was inmiddels ook al geschminkt als een aap, en er kwam gelijk een andere aap vand e andere kant aan, ging voor bo staan en sloeg ook gelijk met zijn vuist op het glas, recht op bo zijn gezicht!!! echt keihard he!! Gelukkig zat het glas er tussen, iedereen schrok, maar moesten ook gelijk lachen. We dachten dat dit toeval was, maar elke keer als Bo er nar toe ging, kwam die aap er aan en deed hij dat bij Bo, en iet bij de andere mensen die er stonden. Hij dacht waarschijnlijk dat Bo een andere aap was, en dus een bedreiging, vanwege de schmink, echt zo appart. Heeft diepe indruk gemaakt op Bo!!
Ik zal ook even foto’s plaatsen, maar ik ga eerst een zeer vermoeid ventje naar bed brengen!!
liefs woezel