De Action

nu ook eindelijk bij mij in de buurt zit en ik niet alleen maar hoef te lezen dat ik al mijn goodies via mijn ma moet vragen maar ze nu ook zelf kan halen.

Ik was vanmiddag in leidschenhage waar ik al tijden niet geweest was en ik liep een hoek om om weer naar de fiets te gaan want morgan was moe maar die had even pech want daar zag ik hem en ik moets snuffelen maar ze heeft wel Dora stickers en dora plakband. Overigens heeft de Wibra ook heeeeeel veeeeeel stickers. Maar vanaf nu kan ik ook de action aanraden enne zelf snuffelen

Groetjes,

Michèle

Hahahaha maf mens

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Waarom ben ik nou weer maf ???

Groetjes,

Michèle

Hoe lekker je dat schrijft

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Leuk dat er toch een Action bij jullie in de buurt zit. Wij hebben er ook eentje, maar ik kom er eerlijk gezegd nooit. Toch hoor ik van heel veel mensen dat ze er erg veel verschillende dingen hebben tegen een lage prijs. Moet er dus toch ook maar eens gaan kijken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

@ Michelle

Groetjes,

Michèle

michele waarom helemaal naar leidschenhage en niet gewoon lekker naar de bogaard zit er namelijk ook 1

ooo fijn en het is een geweldige snuffel winkel. ik kom altijd wel met iets naar buiten hahahha
veel plezier bij action!

Groetjes Gytha

het nadeel van de action is dat je altijd met veel meer naar buiten komt dan je pland ahahah

before you judge me, try hard to love me

@ Mellanie omdat leids sneller te doen is met de fiets en ik er vroeger gewerkt heb dus ik wat even op sentiment toer zeg maar, maar nu weet ik meteen dat er daar ook 1 zit

Groetjes,

Michèle

ooh dat is relaxed! ik zou willen dat er hier ook een action in de buurt was, ik moet er helemaal voor naar de stad en zolang mn fiets niet in orde is
toppie hoor enne fijn dat je stickers hebt gevodnen, veel plezier morgan!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Op dit moment vind ze niks leuk Inge alleen der bed

Groetjes,

Michèle

Ik las het ja… arm meisje. dikke knuffel voor haar van Rico.
Rico is ook een beetje zielig zoals je weet… kunnen ze elkaar troosten

Troosten vind morgan wel leuk nu. Ze wil ook de hele dag knuffelen met me en als ik even niet kan zoals vanmorgen omdat ik ging stofzuigen pakt ze een hele grote pandabeer en dan knuffelt ze daarmee.

Groetjes,

Michèle

aah wat lief! Rico kan ook zo lekker knuffelen
soms dan duikt hij echt op de grond als zijn poohbeer daar ligt
gaat dan plat op de vloer liggen met zijn gezicht in zijn knuffel
en dan benen gestrekt, en dan gaan zn beentjes: open dicht open dicht open dicht
en zegt heel lief: mmmmmmmmmmm

Oh nee dat doet ze niet want er mag niks op de grond liggen kwa knuffels omdat Diablo ze dan altijd aanrand en dan wordt ze boos. Ze kon ook altijd zo lekker knuffelen met Twister. Omdat die altijd stil lag kon ze die helemaal kroelen, Twis mopperde dan wel maar vond het ook wel leuk. Diablo is te bewegelijk voor dat gekroel

Groetjes,

Michèle

haha, tja Onze hond die duikt ook gelijk op rico af als rico op de grond ligt of zit, en dat is niet de bedoeling dus de hond moet dan de gang op.
Rico wil elk dier wel knuffelen maar daar ben ik het niet zo mee eens, je weet nooit of hij ineens een hap in zijn gezicht krijgt.
laatst heeft hij wel met de hond van mijn nichtje gekroelt, maar goed dat beest is bijna 14 en ligt erbij alsof ie half stervende is
die vind het dus totaal niet erg. hij is zelfs te lam om rico over zn gezicht te likken dus daar maakte ik me ook weinig zorgen over