De 4+ luiers er bij de Aldi uitgaan :S

Ik was vanmorgen ff snel boodschappen doen, naardat ik dim naar het kdv had gebracht… moet zo met een half uur me trein halen en hadden ze geen 4+ luiers meer, dus ik vragen, zegt ze dat ze dacht dat ze ook niet weer kwamen. Balen, heb maar een pak 4 meegenomen en hopen dat dit overdag nog houd, heb nog een paar 4+ liggen om de eerst komende nachten door te komen. Het ergste is dat ze bij de lidl ookal geen 4+ verkochten zag ik laatst.

Kan ik weer gaan speuren naar goede luiers die niet lekken en niet te duur zijn en toch nog knuffelzacht . Maar 4+ wordt toch redelijk veel gebruikt :S als ik het goed begreep.

Dus vooralle aldi kopende 4+ mamas, bij deze zijn jullie voorbereid ^^

Ik zal het morgen even laten navragen bij de Aldi bij ons als mer boodschappen gaat doen.

Groetjes,

Michèle

Hier wist men er niks van… mijn zusje werkt er … ik zeg koop anders een pallet op maar volgens hen niet nodig?!

hmm raar, bij mij zei ze van volgens mij komen ze niet meer terug,
ze vroeg nog naar welke kleur het dan was, nouja die roze dus.

misschien had ze het verkeerd of alleen hier in hgvn kan natuurlijk ook :S

Niet te hopen, zijn hier altijd de pakken die het eerste op zijn. René had van de week weer net de laatste en we grijpen er dus ook wel eens naast Al gezegd neem volgende keer maar 2 pakken mee en als er dan 1 op is gelijk aanvullen, als ze ze dan een keer niet hebben kan hij een paar dagen later kijken

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik kreeg het toch even op mijn heupen … vind ze nl super fijn die van de aldi. Maar de manager hier wist er niks van… dus hoop dat het vals alarm is

haha sorry mini-boy, ik zal eind deze week even weer een rondje aldi maken hopen dat ze het verkeerd had, het gekke was ze hebben normaal een grote doos staan voor elke soort luiers, en nu stond het rek ook helemaal vol en er was geen eens een leeg gat voor de 4+ dat ze het weer bij konden vullen, maar misschien verkoopt het alleen hier niet goed, kan dan altijd nog bij de andere filialen rondneuzen ^^

Aldi luiers zijn idd erg fijn. Nora zit nu nog op de 4, maar bij Anna ook met veel plezier de 4+ gebruikt.

Zag gisteren bij de Aldi nog genoeg 4+ staan. Dus ik hoop ook dat het vals alarm is!

Hier gaven ze aan van niks te weten.

Groetjes,

Michèle

alle dingen die wij nodig hebben gaan ook overal uit. de lekkerste 4 cheeses pizza’s b.v.
the big american pizza’s bij elke supermarkt zijn eruit behalve bij de super de boer (die we hier in de buurt niet hebben)
dan vond ik die 4 cheeses van de aldi nog wel qua smaak eruit, verkopen ze ze hier ook niet meer.
idem met de pampers inderdaad want ook hier heb ik ze niet zien liggen. stelletje dombo’s haha

hmm ja vroeger verkochten ze ook heerlijke shoarma pizzas in de supermarkt, luste toen voor de rest geen andere pizza, nergens meer te vinden,…

hmm ik zag ze weer liggen toch een vals alarm blijkbaar :S sorry allemaal …

Gelukkig …