Dat wij

…Een heel rustig weekend hebben. Morgan is vanmiddag door mijn moeder opgehaald en die blijft daar tot en met zondagmiddag dus pappa en mamma slapen 2 dagen uit en zijn even twee dagen kindloos. We bellen haar wel morgenavond maar ze had er heel veel zin in. Ik had haar vanmiddag nog even aan de telefoon en toen vertelde ze dat ze weg ging met oma met de auto. Ze ging logeleren en vissen met opa en hakso knuffelen dus ze had er helemaal zin in

Maar het is wel stil in huis hoor.

Groetjes,

Michèle

nou meis heerlijk geniet dr ff van, je snapt dat ik op dit moment met 2 brandende oogjes vet sjaloers op je ben !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ha ha ha ha helemaal, het is dat ik zelf echt ff bij moet tanken ook anders had ik gezegd breng pip maar 1 nachtje hier

Groetjes,

Michèle

geniet er van, zou ik ook zeggen.
Rust ff goed uit de komende 2 dagen, als je de kans krijgt,
DOEN!!

helaas komt dit bij ons ook niet zo vaak voor,

groeten

nou volgende week gaat ze 3 dagen naar het kdv , en dan ben ik zelf nog vrij, ik denk dat ik drie dagen in me mandje doorbreng!
en vooral na vannacht , zit alweer te vrezen voor vanavond !

Pippy is geboren 17.07.2009

aah meid lekker uitrusten nu he!
ja idd het zal wel stil zijn… aaah… ik voel helemaal dat je je kind zo toch behoorlijk kunt missen. maargoed het is voor een goed doel!

Ik ben nu ben een half uurtje wakker, heerlijk echt waar. Oke het is altijd ff wennen dat ik niet dwarrel uit bed hoef te plukken maar even samen is ook lekker. Straks gaan we haar taart voor volgende week bestellen dus die kunnen we nu echt een verassing houden. Ook halen we vanavond een rijstafel, ook iets dat je met haar niet echt doet en we doen het verder rustig aan.

@Sugars heb het gelezen en nog even gereageerd,

Groetjes,

Michèle

heerlijk meid! lekker genieten! ja Morgan is ook weer bijna jarig, wat gaat het snel he! jij over 3 dagen toch ook als ik het goed onthouden heb van vorig jaar…

@ Inge inderdaad ik ben dinsdag jarig. En morgan volgende week zaterdag.

Groetjes,

Michèle

HEERLIJK! Genieten!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Mriek we zijn vanmiddag ff de stad in geweest, Morgan nieuwe broeken, mamma nieuwe truien, lekker gelunched, klein kadootje voor der verjaard. Ze krijgt die fiets maar omdat ze 's morgens dansen heeft willen de der fiets 's middags pas geven anders krijg ik haar niet meer mee naar dansen. Nu lekker thuis. Pappa is nog even gaan liggen want die is snot verkouden dus die heeft niet echt uitgeslapen en vanvond lekker een rijsttafel halen met alles erop en eraan. Dus we nemen het er even van

Groetjes,

Michèle

dan had ik het toch goed!
hmm jij hebt dan feest, ik zit bij de tandarts

Wanneer?? de 30ste?? Nee hoor geen feest, 3 september pas. Dan vier ik het samen met morgan. Bak maandag alleen wat cupcakes voor op mijn werk.

Groetjes,

Michèle

Oke omdat het in het weekend valt?
maargoed je bent en blijft jarig de 30ste, moet toch wel een klein feestje van gemaakt worden al is het alleen maar op je werk

Klinkt goed meid, ben jaloers!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Inge nee omdat het met morgan der verjaadag valt, zo hoef ik maar 1 keer iedereen over de vloer te hebben.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk zo’n weekend!!

Hoe was de rijsttafel?

Liefs Michelle

Lekker michelle alleen veel ste veel natuurlijk. Alleen pappa heeft liggen snurken en piepen vannacht dus dat was wat minder. Vanmiddag om een uur of 4 is snuggels weer thuis.

Groetjes,

Michèle

Is altijd veels te veel Heerlijk die mannen die snurken

Liefs Michelle

Het staat in de koelkast, kans dat paps vanavond nog even gaat eten. We hebben vanavond gewoon aardappels vlees groente gegeten. Puppy is weer thuis dus we deden evem normaal weer

Groetjes,

Michèle