Dat wij vandaag

… morgan hebben laten onderkoelen. We waren gaan fietsen en we dachten even naar het tuincentrum te gaan, maar die waren allemaal dicht. Dus wij een stuk door de polder en morgan had het helemaal naar der zin beesten kijken.

Op zich was het lekker weer alleen stond er best een windje. Maar goed na een hoop gebabbel werd het heel stil dus wij dachten moe van de frisse lucht. Op een gegeven moment even stoppen (pappa moest shaggie draaien) en morgan begon te huilen, wij dachten dat ze er uit wou dus we zeggen nog nee dat gaat nu niet lieffie.

Tot we bijna thuis waren en we bij een stoplicht stonden en we zagen dat ze helemaal zat te rillen. Der handen waren ook ijskoud. Snel naar huis gereden en daar zette ik der op de bank ze bleef trillen. Dus ik meteen een deken om der heen gewikkeld en pappa is tegen der aan gaan zitten. Ik had thee gezet voor der maar dat wilde ze niet hebben. Zo hebben we even dora gekeken en toen trok ze wel weer bij. Maar wij nooit gedacht dat het zo koud kon zijn voor haar en we voelde ons best lllg.

Groetjes,

Michèle

Wat zielig. Noordoostenwind hè, heel verraderlijk als je zoals Morgan niet in beweging bent. Je moet maar zo denken: dat overkomt jullie geen tweede keer. Fijn dat ze weer helemaal is bijgetrokken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee inderdaad mriek volgende keer een dikkere jas aan zo ie zo dan. Maar inderdaad was ze weer het vrouwtje wel heel moe dat wel, maar ze slaapt nu lekker.

Groetjes,

Michèle

Och die arme kleine schat. Zit ze voorop? Met of zonder windscherm? Want op zich houdt zo’n windscherm ook een hoop kou tegen.

Groetekes, Sje

Ach, het arme meisje! Jullie zullen wel geschrokken zijn.

Het is soms ook echt moeilijk inschatten! Ik was vrijdagochtend met Nora even naar het dorp gelopen met de wagen. Ik had zelf ene dun zomerjasje aan en Nora had een vest aan over haar kleertjes. Ik heb nog geen leuke zomerjas kunnen vinden en dacht dat het goed te doen was in de zon.

Ik voelde haar handjes en zag kippenvel toen ik haar broekje optrok, dus even doorgelopen en bij de hans textiel voor 15 euro een best leuke zomerjas gekocht. Eigenlijk voornamelijk zodat ik em lekker over hara vest kon aantrekken voor de terugweg! Dus ja, ik snap hoe snel zo’n inschattingsfout is gemaakt.

Fijn dat ze weer lekker is opgewarmd!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Oei, ik kan me voorstellen dat je je rot voelt dan!
Gelukkig is ze weer lekker warm geworden, en ik moet zeggen dat ik het ook heel lastig inschatten vind met dit weer!

Liefs, Anne

quote:
Och die arme kleine schat. Zit ze voorop? Met of zonder windscherm? Want op zich houdt zo'n windscherm ook een hoop kou tegen.

Groetekes, Sje

Ik had wel een windscherm maar die is gesneuveld en ik vond het een onding. Ik had zelf moeite met vooruit komen. Misschien toch wel een nieuwe kopen.

Groetjes,

Michèle

aaach arme morgan,
he maar dat kan gebeuren hoor, gebeurd de beste onder ons ook heus wel.
Dora doet veel goed en een lekker warm dekentje ook
Ik heb hier een fleesh deken als rico het koud heeft, gaan we dan samen onder of we wikkelen hem er lekker in (ook voor de tv, dan zijn ze het ineens zo vergeten)

is ze verder niet ziek geworden?
enne niet lullig voelen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Kan ons allemaal overkomen. Is ze niet ziek geworden?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Nee ze heeft alleen tot half 10 geslapen zei pappa. Of eigenlijk was ze om half zeven wakker en om half 8 weer in slaap gevallen maar verder was ze gewoon der gezellige zelf. Dus gelukkig was ze alleen koud. Het was wel droog verder he dus dat scheelt een stuk.

Groetjes,

Michèle