… morgan hebben laten onderkoelen. We waren gaan fietsen en we dachten even naar het tuincentrum te gaan, maar die waren allemaal dicht. Dus wij een stuk door de polder en morgan had het helemaal naar der zin beesten kijken.
Op zich was het lekker weer alleen stond er best een windje. Maar goed na een hoop gebabbel werd het heel stil dus wij dachten moe van de frisse lucht. Op een gegeven moment even stoppen (pappa moest shaggie draaien) en morgan begon te huilen, wij dachten dat ze er uit wou dus we zeggen nog nee dat gaat nu niet lieffie.
Tot we bijna thuis waren en we bij een stoplicht stonden en we zagen dat ze helemaal zat te rillen. Der handen waren ook ijskoud. Snel naar huis gereden en daar zette ik der op de bank ze bleef trillen. Dus ik meteen een deken om der heen gewikkeld en pappa is tegen der aan gaan zitten. Ik had thee gezet voor der maar dat wilde ze niet hebben. Zo hebben we even dora gekeken en toen trok ze wel weer bij. Maar wij nooit gedacht dat het zo koud kon zijn voor haar en we voelde ons best lllg.
Groetjes,
Michèle