Dat wij deze week

het huis gaan opknappen pfffffffffffffff het idee alleen al maar goed,ik had het gepland met hemelvaarts weekend eens niet naar de camping maar opknappen…en nu het dichterbij komt heb ik er geen zin in maar het moet nu eenmaal…

net heb de buuf ff opgepast kon ik al wat verf enzo halen,ga zo ff dozen inpakken de kast moet leeg die moet van de plaatst,en zoveel tijd heb ik niet moet namelijk ook heel de week nog werken…verrassinggggggggggggg en ook dat ze allebei vakantie hebben

maar goed niet klagen zal denk ik niet veel zijn,en volgende week wil ik ook wat leuks doen met de kids als het toe laat en niet kaitlyn weer ziek word,zal je zien

dus als iemand zich verveeld hebben nog wel hulp nodig hoor

Blegh…een huis opknappen…
Maarrrrrrr…het resultaat is vaak wél heel leuk!!!
Wat gaan jullie precies opknappen dan?
Muren verven ofzo?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Wij gaan vrijdag klussen. En we hebben al heel wat uren geklus erop zitten in andere huizen. Daar hebben we steeds dik in meten verbouwen. In dit huis heeft het geen gillende haast en dat maakt het toch minder erg. Ik ga lekker de voordeur schilderen, van dat dankbare werk. Dat zie je tenminste. In ieder geval succes en ik zal aan je denken!!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Nou…succes dan maar…geen leuk klusje,maar zoals al eerder werd gezegd: je hebt er achteraf wel eer van!!

pfffffffffffffffffffff ik kan niet meer hahaa,heb alle houtwerk gezopt inclusief de plafon plinten bleeeeeeeeeeeeee

tussen de bedrijven door verf gehaald en ook nog ademgehaald hoor…

me mams had opgepast vanmorgen omdat ik moest werekn en heb die schat ook al een helehoop gedaan,gordijjnen eraf gehaald de plafon en muren geragd en de kast half leeg gehaald

nu ga ik banken en zo me bedje in,morgen alles lichtjes opschuren en donderdag begint het grote werk

nu denk waaraan ben ik begonnen maar denk dat ik volgende week zegt ooohhhhhhhhhhh wat is het mooi en ben blij dat we door gezet hebben hahahha

meiden tot later

Goed zo meid, doorzetten hoor! Je zult straks trots zijn op jezelf…en blij dat het niet meer hoeft

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)