Dat voor het eerst na bijna 3 jaar

… Morgan gisterochtend der bed uit geklommen is. Pappa hoorde haar piepen van auw auw auw, daar werd hij wakker van en daar zat ze naast der bed te jammeren dat ze pijn had dus ze is denk ik niet zo lekker terecht gekomen. Geen idee of ze het nu nog een keer gaat doen maar we gaan nu wel vaart maken met haar nieuwe kamer.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 02 Sep 2011 13:25:20

Ach germ, maar misschien wel meteen der lesje geleerd

Liefs Michelle

Tja, dat wordt dan toch tijd voor het grotere bedje hè Ze heeft Erik overtroefd; hij ging met 2 jaar en 10 maanden naar het peuterbed. Morgan is al een maandje ouder.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ja Meid, het is idd tijd voor een groter bed voor je kleine meid. Je mag idd nog blij zijn, hier lag ze d’r rond d’r eerste verjaardag al uit, maar ik heb dan ook een klein aapje!

Ze heeft het een keer eerder willen doen maar toen stond ik er naast en zei ik laat ik dat nooit meer zien, en dat was bijna een jaar geleden enne inderdaad ik heb het nooit meer gezien, maar vanaf gisteravond zijn wel de traphekjes er voor de zekerheid voorgegaan.

Groetjes,

Michèle

het is blijkbaar ik klim uit mijn bedje-weer!
wij hadden hier vannacht weer keetje tippel in de gang…

Pippy is geboren 17.07.2009

Dat is niet fijn!

Vind het nog knap dat ze het zo lang volhoud in haar ledikant.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers