Dat victor dacht dat ie kon waterfietsen

… pff ben van de schrik bekomen hoor, gisteren tijdens feestje loop je constant achter de kleintjes aan omdat je bang ben dat ze in beek naast ons huis vallen

Afijn, victor en sofie hadden gisteren een grote snoek geprobeerd te vangen. victor was aan het rondfietsen en bedacht zich maar eens met fiets en al op het randje te kijken of de snoek er weer was vandaag…

tja en dan krijg je vaart omdat het schuin afloopt en vliegt je met fiets en al het water in… druipend en krijsend stond ie in de tuin uit te lekken en nadat ik van de schrik bekomen was , moest die fiets nog weer uit de beek gevist worden…

tja zag ik niet zo zitten met mijn zwangere buik, gelukkig was mijn moeder dapper genoeg en die heeft hem eruit gevist…

Vic heeft er verder niets aan overgehouden behalve brande handen van door de brandetels omhoog klimmen…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ohh dat is schrikken, doet hij vast nooit meer.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ha ha ha (sorry voor het lachen) maar das een keer nooit meer. Net als mijn vent die als klein mannetje dacht dat kroos gras was

Groetjes,

Michèle

Kan me voorstellen dat je schrikt zeg pfff, maar denk wel dat hij zijn lesje geleerd heeft.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tjonge die Victor weet de gemoederen wel bezig te houden zo! Fijn dat het goed afgelopen is.

Groetekes, Sje

Jeetje dan schrik je je kapot.
kan het me als de dag van gister herinneren dat Ruben drijfnat thuiskwam.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Toch de angst van elke moeder … water/sloot/vijver … voor onze kleintjes…

Gelukkig goed afgelopen…

Lilypie In verwachting Ticker

oef das indd schrikken!
gelukkig allemaal goed afgelopen!

Groetjes Gytha

gelukkig is het goed afgelopen
Maar ow wat zullen jullie geschrokken zijn

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Jeetje Vic toch ! Zoveel kindjes op het feestje van Alexander op visite die de hele dag langs die sloot dribbelen, maar een dag later haalt vic zo`n stunt uit. Was hij zelf goed geschrokken ? Dan denkt hij de volgende keer wel een keer extra na.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

mennnnnnn jeetje dat is goed schrikken. godzeidank goed afgelopen

knuf Tries

Jeetje wat ontzettend schrikken.

Fijn dat alles goed is afgelopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Kan me de schrik goed voorstellen. Bij ons achter is ook een ‘wijk’, zo heet een brede sloot in Drenthe. Als je onze achtertuindeur open doet, is deze wijk 2 meter van je vandaan. Dus als ik met Anna en de hond ga lopen, MOET ze mijn hand vast houden.

De tuindeur is ook dubbel op slot, een haakje en een grendel. Daar kan Anna niet bij, maar ik moet er niet aan denken dat Anna daarin valt. De oever is ook nog eens stijl, dus ze komt nooit zelf naar boven. Gelukkig is de wijk niet zo heel diep, maar toch…

Wat een schrik!!

Wat een schrik! Fijn dat het goed is allemaal.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Inderdaad schrikken zeg! Je moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd en je bent niet in de buurt…

Groetjes Bianca