gaat lopen 19 maart voor het eerst mijn benieuwe ,bij vugelen in osdorp op het osdorperplein .spannend maar erg leuk
groetjes marielle mama van tanja
gaat lopen 19 maart voor het eerst mijn benieuwe ,bij vugelen in osdorp op het osdorperplein .spannend maar erg leuk
Gaat Tanja een modeshow lopen?
Gaaf zeg!
En waar of wat is dat dan? (Vugelen)
Je gaat vast wel foto’s maken hè?
Die wil ik wel graag zien hoor! Leuk!
Groetjes, mamma van Stephan
Nou zeker leuk. En ik wil ook wel foto’s zien.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hihi die oma Elly gaat echt bij al haar ikkeben kleinkinderen kijken. Leuk hoor!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
tanja vindt het erg leuk ,ze is al vast aan het oefenen lachen hoor .ja bieb voor kinderkleding merk tiktak dus ja we zien wel, he elly zou leuk zijn als je kwam kijken het is van half 11 tot 5uur en tanja doet 3 setjes .als jullie weten wat ze nu aan het doen is. leggen jullie in een deuk .ze heeft een bloem uit me vaas gepakt ,en zeg steeds mama ik hou van jou en dan moet ik er niet om lachen ,hihihihihihihihihihih deug niet
Ja, nu je het zegt.
Volgens mij heb ik al heel lang geen foto meer gezien van Tanja.
Of had je met haar verjaardag foto’s geplaatst?
Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik wel komen kijken!
Gewijzigd door - Bieb op 07 Feb 2005 19:23:40
ik zal een leuke foto van tanja zoeken ,maar alles wat ik doe ik krijg het niet op ikke ben .wat ik verkeer doe weet ik niet .ik vindt het zo stom ,ik heb het al vaak geprobeerd maar ,ik doe iets fout maar wat .maar me broertje heeft afgelopen zondag leuke foto s gemaakt van tanja .dus ik ga even kijken
Als het echt niet lukt Marielle, mail de foto dan.
Dan plaats ik hem toch een keertje voor je?
Wat leuk joh; EziNne van mij heeft ooit (2 jaar geleden geloof ik) op een poster gestaan die ophing in de speelgoedwinkels Toys´r us en met haar foto als drinkende een glas melk op melkpakken!!!.
Een modeshow lopen is super; wens haar maar veel succes van me!!!.