Dat stefke maandag

de eerste keer een half dagje na het peuterklasje gaat! bah vindt er niks aan,ma hij vindt het super,hij praat over niks anders meer! ik zal blij zijn als die dag om is dan weet ik hoe het gegaan is en zo denk dat het een hele lange maandagvoormiddag gaat worden!!!

liefs jessica, &

Een heel lastig gevoel Jessica, wij hebben het met Shakira precies zo meegemaakt.
Zij was degene die er zin in had, maar wij vonden het helemaal niks. We dachten echt zo van als ze huilt gaat ze mee naar huis en dan na de vakantie maar weer proberen… De moraal van het verhaal is eigenlijk, zij vond het meteen al geweldig en papa en mama… ach die waren er ook zo aan gewend…
Dus Jessica maak je niet te druk, het zal echt wel goed komen!!
Voor jou sterkte in ieder geval en Stef, veel plezier kerel!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

hey jessica,
ik denk inderdaad dat het een lange maandagochtend voor je gaat worden!
weer een stukje loslaten he?
ik hoop dat stef het naar zijn zin zal hebben,

groetjes christa mama van diantha

Marten zit nu al een tijdje op de peuterspeelzaal maar de eerste keer dat ik wegging vond ik vreselijk. Hij zwaaide naar mij en vond t wel best dat ik wegging en ik kwam met tranen in mun ogen thuis. Hij vond het geweldig.
Het wend wel, ik vind het heerlijk om alleen zonder kids naar t dorp te gaan of boodschappen doen.
Als hij het leuk vind wen je er wel aan.
succes.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

vic mag volgende weekook voor het eerst… deze ontaarde moeder zal er niet bij zijn… Ik lig lekker op het strand van Aruba en laat papa de honneurs waarnemen

groetjes Kim, mama van

en

oh kim zalig!! geniet er lekker van!!!

liefs jessica, &

Maar aan de andere kant geniet er even lekker van de handen even vrij!!
En wees blij dat hij het leuk vind je hoort wel eens anders.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi Jessica, ik snap wat je bedoeld aangezien ik het van Stephan natuurlijk nog goed weet
Ik had toen nog maar 1 kind en ik weet nog dat ik het heel raar stil vond in huis.
'T is gewoon erg wennen, vooral de eerste paar keer.
Daarna is het best fijn om ff je handen vrij te hebben hoor
In ieder geval wel heel prettig dat Stef er zelf zo’n zin in heeft!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

stefke huilde verschrikkelijk toen ik weg ging en ik nog harder ben blij als het middag is!!! hopelijk was het huilen ma van korte duur!

liefs jessica, &

He bah, dat is naar. Meestal zijn ze wel weer rustig hoor, als je uit t zicht verdwenen bent, maar t blijft moeilijk!!
Als het echt niet wil moet je je bedenken, dan bellen ze je wel hoor!!
Sterkte ermee. Laat even weten wat ze gezegd hebben toen je hem op hield?

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

quote:
stefke huilde verschrikkelijk toen ik weg ging en ik nog harder

Owww wat erg is dat he?
Stephan deed dat ook heel erg in het begin…vreselijk vond ik het om hem dan “in de steek te laten” (want zo voelt het voor jezelf)
Ben ook erg benieuwd hoe het verder gegaan is.
Laat je het weten?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 09 Jan 2006 12:03:42

ooohh spannend ben benieuwd hoe hij het gehad heeft,en hopelijk niet lang gehuild

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoe is het gegaan Jessica ???

al bij al was het goed mee gevallen! hij lachte ook toen ik aan kwam,had nog ma even gehuild en toen was het over,was toch een hele geruststelling! deze middag had lars even na mijn vriendin gedaan voor ik stef ging ophalen,zodat ik even tijd voor hem alleen had!terwijl ik hem ophalen was heeft mijn vriendin pannekoekern gebakken,en het een beetje versierd om zijn eerste schooldag te vieren en omdat hij zo flink was geweest! nu is hij weer heel vrolijk en wil zeker morgen terug gaan! ben troch evengoed fier op mijn al oh zo groot geworden ventje!

liefs jessica, &

kijkkkk het viel gelukkig mee met huilen en leuk dat hij morgen gelijk weer wilt

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Jaaaaa, zie je wel, gelukkig maar!!
En wees jij maar lekker fier op je kleine, grote manneke hoor!

Jeetje wat goed hoor, wes maar lekker terecht een trotse mamma.

och, wat een spannende dag vandaag zeg.
voor stef maar zeker ook voor jou!
ben blij dat hij het toch fijn gehad heeft, enne…lekker pannekoeken voor stefke!
feestelijke afsluiting van de eerste schooldag.
terecht ben je trots op je manneke hoor.

groetjes christa mama van diantha