Dat pappa's

Mannen! hahahah ook hier heel herkenbaar! als ik wegga (1 dagje voor mezelf) kom ik terug vind ik het hele huis overhoop getrokken, staart aan de zijkant of dreadlocks (klitten omdat haar haar niet is uitgekamt) en een kant-en-klaar maaltijd. Nou vraag ik niet veel, maar ik werk fulltime en doe al die andere dingen, dan kan papa toch wel op zijn vrije dag er voor zorgen dan alles een beetje in orde is. Nou had papa het laatst bedacht. Hij had haar spijkerbroek en t-shirt aangetrokken en zijn de hele dag weg geweest, zodat ze geen troep konden maken en Agogo (oma hier) heeft gekookt en is op tijd de deur uit gewerkt! hahahaha Mannen!

@ Liske en Rainbow, Morgan heeft een metallica t-shirt

En ik zal ook eens bij de etos kijken, alleen wil ze niet stil zitten voor de staartjes, op het kdv wel, ze komt regelmatig met staartjes in thuis

Groetjes,

Michèle

Cool, de beide kleine rockchicks! Ik vind goede rock ook niks mis mee!

Ik ga ook eens kijken naar die ETOS-stiekjes. Als ETOS-fan moeten me die wel bevallen! Bedankt voor de tip!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik zweer echt bij die elastiekjes.
En Mara zit ook nooit stil, hoor Meestal maak ik haar staartjes dan ook als ze 's ochtends een boterhammetje zit te eten, haha.

Xxx Mamsje Didi

[img]http://by.lilypie.com/IQlnp2.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” />

Ha ha ha geloof me dan zit ze ook niet stil

Groetjes,

Michèle

Hahaha, dan zit er niks anders op…ti-wraps dus
In het begin gaf ik Mara haar Schapie (aka steun en toeverlaat) en een kammetje. dan was ze heel druk met Schapie’s haar kammen en kon ik het staartje maken.
De laatste tijd weet ze al wat er gaat gebeuren en geeft me zelfs het elastiekje aan.

Het is dus even oefenen, maar het komt goed

XxX Mamsje Didi

Ja ik weet het, maar ik beken eerlijk dat ik niet altijd het geduld heb en bang ben dat ik haar pijn doe dan.

Groetjes,

Michèle

Haha, tja…

Ik moet zeggen dat ik het met andere elastiekjes ook lastig vond, maar met die van de Etos is het echt heel makkelijk. En als ik dat zeg…Toen we Mara nog niet hadden en kindjes op mn werk staartjes hadden, probeerde ik die op mn collega af te schuiven, haha. En nu maak ik zelfs knotjes, met een clipje hier en een schuifje daar, haha.
Maar als je het niks vind moet je het natuurlijk gewoon niet doen hoor

XxX Mamsje Didi

Ik moet zo toch nog een boodschap doen dus ik ga meteen even kijken bij de etos.

Groetjes,

Michèle

Heb je ze Michele? En al geprobeerd?

Hai hai,

Ik ben ook benieuwd Michéle

XxX Mamsje Didi

Nou volgens de etos waar ik was hadden ze geen eigen merk stiekjes… Alleen van Zenner.

Groetjes,

Michèle

Hmmm. Strange? Zal hier ook eens kijken!

Ja laat me jou bevinden even horen Rainbow want dan ga ik gewoon naar een andere etos. Want ondanks dat deze mega is hebben ze volgens mij lang niet alles.

Groetjes,

Michèle

Oh, wat jammer. Tja, misschien mogen die winkels ook wel gewoon zelf dingen inkopen, en dat verschilt natuurlijk per winkel. Ik zou je het merk ook niet kunnen geven, want ik heb ze in een bakje met deksel gedaan.
Zal de volgende keer effe opletten

XxX Mamsje Didi

Wij hebben hier gewoon een wijkwinkel van ETOS (superhandig, om de hoek), dus ik vrees dat ze die ook niet hebben hier. Ga morgen even kijken!

Ja of juist wel Rainbow. Ik hoor het wel.

Groetjes,

Michèle