Dat pappa's

… niet opletten wat hun kinderen aan hebben, of eigenlijk niet aanhebben. Ik moet straks na me werk weer naar de creche om schoenen te ruilen.

Eerst vorige week vrijdag. Ik kwam thuis en ik moest meteen weer weg want er is op het kdv een kindje met dezelfde schoenen als Morgan alleen 2 maten groter. Pappa vond al dat ze zo makkelijk aan gingen. Thuis zag hij Morgan der schoenen liggen en begreep dus dat het niet helemaal goed gegaan was.

Gister waren ze buiten aan het spelen en hij heeft morgan zo meegenomen. Toen ik thuis kwam vond ik der nikes wel erg versleten en de veters zaten ook heel anders. Tja das ook wel logisch als ze de verkeerde schoenen aan heeft. Pappa had ze nu niet aangedaan, maar het was hem ook niet opgevallen. Dus we gaan straks even schoentjes ruilen

Nu alleen hopen dat ik de volgende keer wel even checkt wat ze aan heeft of aan krijgt…

Groetjes,

Michèle

hahahah ja hier moet ik ook alles klaar leggen als papa de kindjes aan moet kleden.
hij zegt altijd ik kan niks vinden! en de kasten liggen vol!
hahahah
en als ik het vergeten ben klaar te leggen hebben ze kleding aan wat echt neit bij elkaar past!

dus ja dan maar klaar leggen he?
die papa’s ook!

Groetjes Gytha

Ach morgan heeft een keer een pyjama truitje aan gekregen op een spijkerbroek omdat het volgens pappa zo schattig stond alleen snapte hij niet waarom er nog een broekje in het truitje gevouwen zat…

Groetjes,

Michèle

nou hier houd papa heel goed in de gaten wat ze aan hebben
ook bij de oudere kinderen is het goeie broek uit als je uit school komt en je speel kleren aan doen mama vergeet dat weleens en als papa dat merkt oeii hahaha
maar kleuren combie das dan weer niet zijn ding

of als er oude shirten zijn die ik niet leuk genoeg meer vind worden die verbannen als pyama maar dat heeft papa niet altijd in de gaten dus dan kan ik ze nog net op tijd waarschuwen voor ze in hun pyama(voorheen gewoon shirt) naar school gaan hahah

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

o ja en dan nog zoeits stoms papa is eens met de kleine schoenen gaan shoppen
eerst een aantal schoenen passen maar niets leuks gevonden dus loopt hij naar buiten MET NIEUWE schoenen had hij per ongeluk zijn eige schoenen in de doos gedaan en de net gepaste schoenen weer aan gedaan
eenmaal thuis zeg ik wat heb je leuke choenen gekocht!! eeh ik heb niks gekocht oeps!!! dus ik met een rooie kop naar de winkel situatie uitgelegd en netjes betaald hahahaha

Heerlijk die papa’s Dat zou René ook gebeuren
Kleren gaat tegenwoordig wel, want ik heb gewoon gezegd, kijken wat je zelf bij elkaar aan zou trekken en indien dat bij hem zelf ook lukt, lukt het bij Dylano tegenwoordig ook Al is dat bij een meisje moeilijker natuurlijk.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Op zich de combinaties die papa uitzoekt zijn wel ok. Ik leg ook vaak bovenop wat ik mooi vind want papa pakt toch meestal wat bovenop de stapel ligt. Maar ik moet wel in de gaten houden dat de te kleine maatjes uit de kast verdwijnen. Hier gebeurd het dus wel eens dat papa gewoon een te klein shirtje of broekje aantrekt wat toevallig in de kast ligt omdat de rest in de wasmand ligt of aan de lijn hangt…

Groetjes Bianca

Haha, ik moest wel lachen om je verhaal!!
Hier trekt papa meestal wel redelijke kleding aan, maar soms inderdaad wel dingen die eigenlijk te klein zijn.
Maargoed, het is maar 1 dag in de week, en ik ben er die dag meestal niet

Liefs, Anne

Hahaha, wat leuk allemaal
zo lief, zo’n goedbedoelde acties
Soms wel eens jammer dat ik dat niet heb, kan niemand de schuld geven

Hahahahahaha! Dat zou mijn mannetje dus ook gebeuren! Die ziet zoiets ook niet! Ik leg alles altijd klaar, anders ziet Eva er raar uit. Toen ze piepklein was nog, zei ik toen ik ging werken dat ze ‘het pakje met de draakjes’ aan mocht. Kom ik thuis, zit ze in de wipper in een romper met schildpadjes. Ik: ‘??? Had ze gepoept en moet je haar omkleden?’ Zegt 'ie: ‘Nee, hoezo?’ Ik: ‘Ze heeft een romper aan?’, ‘Ja, maar ze moest toch het drakenpakje aan?’, ‘Ja, maar dit is een romper! met SCHILDPADJES’. Uiteindelijk bleek ze dat pakje niet aan gehad te hebben, had ze de hele ochtend in dat rompertje gelegen. Want papa vond dat zo lief staan! Gelukkig gingen ze zo niet naar de Appie, ik zou me dood hebben geschaamd!

Eva heeft trouwens wel vaak een onbekende speen in als ze van het kdv komt. Laatst lag er in huis opeens eentje van Difrax, wij hebben altijd Bibi. Die had ze mee gekregen en heeft ze daar vast in bed in gehad. Hééééél smerig! Brrrr! Nu heb ik er eentje met haar naam erop, ik vind het zo vies als dat spuug van een onbekend kindje…ieks!

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/aAh0p2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 29 Apr 2010 22:34:51

oehh dat is zeker smerig Rainbow.
Daar hou ik ook niet van.

Maar Chris heeft er ook een handje in om een te kleine broek te pakken wat ik net allemaal UIT de kast heb gehaald, om op zolder te leggen.
Dan loopt Noah in een broek wat te kort is hahaha… best zielig om te zien.

Ook kleuren combi`s is hij niet goed in…

laat dat maar over aan mama!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh maar ik zeg ook als ik geruimd heb dat alleen de goede maten nog in de kast hangen en dan komt later de vraag als ik uit me werk kom maar wat zijn die zakken dan??? Di moet ik nog wegwerken schat das allemaal te klein. Oh oke… Gister had ze sokjes aan met een afzakroesje zeg maar en hij mopperen al die sokken zijn te groot want ze zakken af. Ja schat dat hoort zo. Dat snapt ie dan weer niet

Groetjes,

Michèle

hahahahahahahha Mannen!!!

kan niet met ze kan niet zonder ze

Groetjes,

Michèle

Nou inderdaad Michèle.!

hahahha, 2 keer met de schoenen
Rijco heeft ooit Rico schoenen verkeerd om gedaan ook,
De linkse rechts en de rechtse links.
iemand in de bus viel het op.
toen kreeg ze 2 rode koppen als rooie bieten cadeau als dankjewel

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Tja, ik ken het helaas ook… iets minder dan een jaar geleden moest papa 5 weekjes voor de kleine meid zorgen en merkte ik ook dat ik beter maar de kleertjes klaar kon leggen van tevoren!! Hij had het eens zelf gedaan en zei heel trots: “Heeft ze niet een schattig pakje aan?!” met andere woorden: goed he en ik heb het helemaal zelf uitgezocht en aangedaan… Dus ik zei maar niks en later zegt mijn moeder: “Waarom had Chris Lisa niet aangekleed?” Had ie haar een pyjamaatje aangetrokken, maar hij was zo trots, dat ik hem maar gelaten heb Hij stond er immers ineens alleen voor met die kleine en ik was toch wel trots dat hij het zo goed deed! He bah, ben weer emo-kip, krijg weer traantjes… Hij heeft het iig goed geprobeerd mijn mannetje!!

Grtz Von

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik bleef ook subtiel Von, ik bedoel ze doen inderdaad hun best en zij moeten het ook leren allemaal. Ik weet nog dat Mervin Morgan haar eerste luier verschoonde. Het zweet liep overal uit bij hem. Hij was zo bang da ze brak of iets, maar ik heb niks gezegd en alleen gekeken.

Groetjes,

Michèle

mijn man durde de eerste week onze oudste zoon niet vast te houden omdat hij bang was dat hij hem liet vallen hahaha maar toen heeft de kraamhulp hem praktisch gedwongen om hem in bad te doen… het zweet stond ook op zijn voorhoofd bij het afdrogen vond mijn zoon het grappig om papa even onder te plassen als wraak hahaha zo van papa zie je dat het wel goed ging.nog leuker is dat dat op video staat
sindsdien heeft hij er nooit meer moeite mee gehad

Ohhhhh dat ken ik ook… ook hier mocht papa zijn zoon als eerst de luier om doen, en in bad doen… het zweet brak hem ook overal uit, en stond helemaal te trillen…
Zooo mooi om te zien!!

En dat was trouwens ook de aller eerste keer dat hij sowieso een baby vast hield

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 03 May 2010 10:43:04