Dat morgan verliefd is

op een fiets. Morgan krijgt van ons een fiets voor der verjaardag. Als ze op der driewieler rijdt komen der knieen onder der kin. Dus vanmorgen even snel bij de fietsenwinkel bij ons gekeken en daar stond deze…

http://www.matrabike.nl/Fietsen/Kinderfietsen/Meisjesfietsen/Princess-12.aspx

Morgan erop gezet en ze straalde helemaal, en huilen toen ze er af moest natuurlijk. Ze was zo verdrietig. Maar goed pappa vind het een prima idee en een prima prijs dus ik ga hem van de week even in de winkel bestellen want hij was nu niet op voorraad.

Groetjes,

Michèle

Die is zeker leuk! Meisjesachtig, maar niet zo ontzettend roze als een zuurstok. Zelfs een beetje stoer. Gelukkig is ze bijna jarig

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat een leuk fietsje! Idd echt een stoere meiden fiets
Maar een 12 inch? Zou je niet een maatje groter doen? Morgan is ook best groot toch?
N. was met 4 jaar echt te groot voor zn 12 inch fietsje… Hij had hem voor zn 2e verjaardag gekregen, dus nog best een tijdje mee gedaan. Maar zou zonde zijn als je er maar een jaar mee doet toch?

wat een gave stoere fiets zeg!! echt heeeel mooi snap meteen dat ze er verliefd op is, dat ben ik zelfs! ik vind m echt geweldig!

@ Suszje we hebben deze gepast zeg maar en een maat groter en die was echt te groot… Deze was zelfs nog wat groot. Dus we gaan voor deze.

Overigens zag ik net toen ik hem aan pappa liet zien dat ze toto 31-8 geen bezorgkosten hebben dus ik heb hem op de site besteld net.

Groetjes,

Michèle

Ok, als ie gepast is, is het helemaal goed waarschijnlijk
Enne, geen verzendkosten is altijd lekker je kunt m maar alvast in huis hebben toch?

Ja het zadel kon nog naar beneden dus hij kan nog even mee, ik koop dat niet op de gok inderdaad.

Enne dat was ook mijn idee, anders had ik naar de winkel gemoeten om hem te bestellen en dan weer om op te halen, nu hebben we hem gewoon in huis.

Groetjes,

Michèle

helemaal super dat je geen verzendkosten hoeft te betalen.
ik heb mijn fiets ook van matrabike het enige nadeel vond ik, dat ik alles van die fiets zelf moest aandraaien (hadden ze er niet bij verteld) en er was iets niet goed met het achterwiel, toen ik daarvoor belde zeiden ze dat er dus garantie op zat en dat ik hem dan maar langs moest brengen.
ja hoe dan te voet? dacht ik… nog niet eens een “punt” bij mij in de buurt waar ik m naar toe kon brengen maar 1 uur reizen met de auto.
ik heb niet eens een auto… die dingen wist ik vantevoren niet, wel balen maar goed, heb uiteindelijk dus zelf de fietsenmakers kosten betaald want ik mocht hem niet naar een fietsenmaker brengen en hun de bon sturen ivm garantie. maar ja daar zijn de prijzen van de fietsen ook naar zeiden ze… en ja dat is dan wel weer zo

Ja ik weet dat wel Inge, maar Mer heeft daar geen moeite mee enne ik heb een punt om de hoek dus dat scheelt ook wel denk ik.

Groetjes,

Michèle