Dat mijn mamma

NU op de radio is met haar broer, Radio 2 Adres onbekend. In de jaren 50 hebben zij een paar maanden een jongen in huis gehad en mijn opa heeft daar een portretje van gemaakt. En nu met opruimen van mijn opa’s huis zijn ze dat weer tegen gekomen en nu zoeken ze hem omdat ze eigenlijk wel willen weten wat zijn verhaal nou is. Mijn moeder was toen 6 of zo en mijn oom 5. En nu mogen ze daar hun verhaal doen en hopen ze dat ze deze jongen van toen gevonden hebben. Dan gaan ze hem ook meteen het portretje geven of aan zijn kinderen.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het niet meegekregen, maar ik hoop dat het resultaat gaat hebben. Zou bijzonder zijn, na al die jaren weer contact om te horen hoe het gaat.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ze zijn nog bezig Mriek. Mijn mamma is nu aan het woord geweest. En ze hebben hem gevonden, hij logeerde twee weken bij mijn moeder in huis toen als vakantie zeg maar. Mijn opa had niet veel geld als kunstenaar en zo verdiende ze wat bij. En mijn moeder gaat hem nu opzoeken want hij woont nog steeds in Den Haag om hem het portret te geven.

Groetjes,

Michèle

wat bijzonder zeg! en zo vlakbij ook nog

before you judge me, try hard to love me

wauw… bijzonder Michele! ik lees het nu pas dus heb niet geluisterd. maar echt mooi!

ohja weet jij waarom ze die jongen in huis hebbengehad?

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Feb 2011 13:20:25

@ Inge omdat ze geld nodig hadden en dan was het in die tijd heel normaal om vakantiekostgangers te nemen.

Groetjes,

Michèle

ah okee op die manier. ja nee ik dacht misschien boden ze hem onderdak omdat hij onderdook ofzoiets, kon ook toch

in de jaren 50??? Lieverd de oorlog was in 1945 afgelopen

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat hij ook in Den Haag woont. Wanneer zal het weerzien zijn?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Geen idee Mriek, dat is aan mijn moeder omdat af te spreken. Ik had wel op de radio begrepen dat hij een slechte gezondheid had dus dat zal wel gepland gaan.

Groetjes,

Michèle

@Michele: duh, maar het kon toch ook een andere reden hebben hahaha ja het komt zo wel over alsof ik niet wist wanneer de 2e wereld oorlog eindigde… hihi hmm maar even serieus het kon toch?

Nou ja die kans was erg klein dat er in 1958 nog onderdukers waren, maar ja misschien om een andere reden maar dan was het niet echt onderduiken denk ik,

Groetjes,

Michèle

oh ik dacht gewoon in 1950 dat je bedoelde. niet eind jaren 50 nee

Oh spannend voor je moeder en haar broer.
Hopelijk word het een mooi weerzien.

Gr Patries

Wat leuk dat hij idd gevonden is en op deze manier! Hij zal zeker blij zijn met het portret!