Dat Madelon

van Michelle vandaag alweer 21 jaar geworden is en dat dat een hele mijlpaal is.

Madelon van Harte Gefeliciteer meid. Geniet van de dag en alle aandacht.
Michelle, Rene en Dylano uiteraard ook met deze mooie gebeurtenis.

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd Madelon! 21! wauw!
En Michelle, Rene en Dylano ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter en grote zus!
Fijne dag! liefs en knuffels van ons!

Hoera, gefeliciteerd! Fijne dag!

Groetekes, Sje

Happy b-day! En wat heerlijk, 21 jaar…zijn jullie niet meer onderhoudsplichtig

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gefeliciteerd!!!

Hel fijne dag toegewenst met z’n allen!
Liefs, Anne

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Natasja

Gefeliciteerd! Officieel volwassen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

21!! Leuke leeftijd! Van harte gefeliciteerd!

Manderijn

Dank jullie wel allemaal
We hebben hem vanmiddag tot begin van de avond gevierd. Dot jaar geen slapers een keer. Dus heerlijk de avond met zijn drieen in de bank en met laptops doorgebracht. Ff heerlijk tot rust komen want Dylano was om kwart voor 6 al hiep hiep hoera aan het zingen:O. We waren dus om 7 uur allemaal al uit bed
Morgen nog der verjaardagsmaaltijd (lees vieze mosselen) en dan klaar.

Mriek indd niet meer onderhoudsplichtig

Bakmama we hebben hem in rotterdam gevierd want madelon kon dat in brabant allemaal niet kwijt

Liefs Michelle

Klinkt als een gezellig dagje. Sterkte met de mosselen morgen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Michelle geen dank en fijn dat het allemaal goed geslaagd is, alleen jammer inderdaad dat Dylano zo enthousiast was
Enne mosselen gatverdamme zeg, hoe krijgt ze het weg…

Groetjes,

Michèle

Indd hoe krijgt ze het weg, brrrr. René vind ze ook heerlijk. Dylano en ik gaan an de friet met frikandel. OfDylano moet ze ook willen maar mag toch hopen dat hij solidair met zijn moeder is

Liefs Michelle

Grote kans dat hij dat nu nog wel is Michelle maar over een paar jaar misschien niet meer

Groetjes,

Michèle

Vorig jaar at hij ze wel, maar nu al gelijk toen ik ze op tafel zetten, bahhhhhhh. Hij proeft eigenlijk altijd alles wel, maar dit echt niet, ziet er ook totaal niet smakelijk uit

Liefs Michelle

Ik ga al over me zuigers als ik ze alleen al ruik. Echt vroeger heel veel gegeten tot ik me er aan overeten heb toen was het over.

Groetjes,

Michèle

Ik heb ze 1 keer in me leven op en zo ziek geweest Nooit meer. Ik kan al wel weer tegen de geur, dus wil ze wel 1 keer per jaar klaar maken

Liefs Michelle

Oh ha ha ha nee ik heb meteen tegen mer geszegd als jij ooit mosselen wil maak en eet je ze als ik er niet ben en als ik thuis kom zijn alle sporen gewist

Groetjes,

Michèle

Sorry, veel te laat maar alsnog gefeliciteerd.

Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers