ik doe mee met verschillende onderzoeks buro’s en heb nu dus al me 5e iris cheque binnen en dat in een jaar tijd,heerlijk inkopen doen straks voor de december maand
Bianca,Dylan & Kaitlyn
ik doe mee met verschillende onderzoeks buro’s en heb nu dus al me 5e iris cheque binnen en dat in een jaar tijd,heerlijk inkopen doen straks voor de december maand
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Wauw, 5 al. Ik doe nu zo’n anderhalf jaar mee en heb bijna de 3e. Leuke extraatjes zijn dat, he?
Hoe doen jullie dat dan?
Ikke wil ook wel !!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
bij deze moet je geluk hebben ik doe nu mee met tv onderzoek dat is 2 euro extra per maand dus nu heb ik toevallig 20 euro aan iris cheque
en deze keert uit vanaf 10 euro
https://n13.noties.nl/invotes/
en dan doe ik ook nog mee met euro clix maar dan moet je me ff mailen als je mee wilt doen,daar krijg je per gelezen mail 2 clix en bij 1000 kan je 10 euro laten uit betalen
Bianca,Dylan & Kaitlyn
soms gaat het hard en zo hoor je weken niks
ik had met 3 onderzoeken al een iris,en nu hoor ik al weer 3 weken niks
en dan ineens krijg ik 3 uitnodigingen op 1 dag,maar goed het is 10 euro steeds heerlijk hoor vooral met de feestmaand voor de duer zo
Bianca,Dylan & Kaitlyn
nee heb die niet gehad,keek net ff in profiel en heb sinds half sept niks meer gehoord,ging denk ik te hard voor ze hihihih
maar denk dat er zoveel lid zijn dat ze om en om doen,die maand die blok dan die blok,anders weet ik het ook niet
ach het loopt toch ongemerkt hard zo
Bianca,Dylan & Kaitlyn