Dat ik vanmorgen

bij morgan op het kdv heb mogen knutselen. Voor het zomerfeest gaan ze een modeshow lopen en nu mochten pappa en of mamma kome helpen met het mooi maken van een kledingstuk. Dus morgan heeft een oud shirtje beschilderd en beplakt en mamma een armband gemaakt voor haar die ze prompt niet meer af wou doen

Groetjes,

Michèle

Leuk hoor, zo betrokken bij het kdv. Wanneer is de modeshow?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

22 juni pas. Ze hebben volgende week eerst een thema week genaamd wat heb ik aan en daar worden de kleertjes eerst nog voor gebruikt.

Groetjes,

Michèle

wat leuk!!! heb je ook foto’s mogen maken?

liefs woezel

De leidster heeft een leuke foto gemaakt. Ik heb twee leuke foto;s van Morgan in de poppenhoek nog maar je mag officieel verder geen foto;s maken bij ons.

Groetjes,

Michèle

Dat duurt dus nog even. Tegen die tijd zien we vast wel een foto van Morgan in d’r modellenoutfit

Groetjes,
M

Heerlijk dat meehelpen! Ik zou dat ook leuk vinden. Heb al gezegd dat ze mij altijd mogen bellen als ze een moeder nodig hebben. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Leuk zeg, een modeshow. Eef heeft vorig meegelopen met een modeshow van Lief, maar ze vond het helemaal niks en was heel verlegen op dat plankier. Maar dat was toen. Misschien zou ze het nu wel leuk vinden? Foto’s straks graag he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers