Dat ik me oude camping

vriendin aan het op zoeken ben.ik heb haar ouders gevonden dat was gelukkig goed .haar vader vond het hartstikken leuk en kon me nog herinderen leuk he .nou ga ik haar verassen ze is namelijk vandaag jarig .en ik ben haar nooit vergeten .want ze is namelijk een dag voor me vader jarig .en ik nieuwschierig ben hoe het met haar nu gaat ,we zijn me kaar uit het oog verloren .ik hoorde net van haar vader dat ze twee kindje heeft en van 3 en een van een jaar .haar vader zei dat ze het wel heeel erg leuk zal vinden dus jullie horen nog van mijn hoe het is gegaan .ja ik schrijf jullie dit omdat ik erg nerveus ben ja sorry moest het even kwijt

groetjes marielle mama van tanja

hoi meiden het was helemaal niet eng .ze moest wel even denken maar toen in ene spontane uitbarsting o wat vindt ik dat leuk, maar ze had het druk ze moest met de kleine naar het consultatieburo dus ik heb haar gezegt dat ik haar wel later terug bel .

Ow wat super leuk joh !!!
Hoe heb je dr ( en dr ouders ) dan gevonden eigenlijk ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Leuk joh!!!
Jammer dat ze even niet veel tijd had, maar die schade valt wel weer in te halen toch ?

Groetjes, mamma van Stephan

ik gokte er op dat haar ouders nog in het oudelijke huis woonde en heb die gebeld zodoende ben ik in kontact gekomen met ze ik vindt het super leuk

Erg leuk, jullie zullen wel veel bij te kletsen hebben. Hopelijk heeft ze de volgende keer een beetje meer tijd.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003