Dat ik erg geschrokken

ik sta met tanja en nog een paar andere buurtjes met hun dochter buiten hoor ik een andere buurvrouw zeggen tegen haar man er zit een kat onder je auto ,ik zag het beesje heen en weer springen zo zielig ik ben er kapot van ik moest het even kwijt hoor ik sta ook te koken en te janken te gelijk ben er echt kapot van ,ja en tanja heeft het ook gezien ik ben meteen met haar naar binnen gegaan.maar het was de kat van me naaste buren erg

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 30 Mar 2005 17:57:50

Kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent, zou ik ook zijn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

He bah
Ik zou ook helemaal van slag zijn hoor
Gaat het inmiddels weer een beetje?

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

He gossie, wat zielig. Ik zou daar ook echt door van slag zijn hoor. Gaat het weer een beetje meis ??? En Tanja, heeft die het er nog over gehad ???

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ach jekkes, wat zielig!
Ik neem aan dat de buurman met de auto rééd op het moment dat je buurvrouw het tegen hem zei?
Brrrr…krijg dr kippevel van
Heeft Tanja het er verder idd nog over gehad ofzo?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 30 Mar 2005 20:39:05

het spook nog steeds door me hooft ,maar ik heb me buurvrouw gesproken waar de kat van was .zei en de dochter hebben het beestje begraven in de tuin van haar moeder ,het beesje was net 8 maanden .tanja heeft er gelukkig niet van gedroomt ,maar van morgen kwam ze wel van dat poesje ,mama dat is naar het ziekenhuis he ,toen zei ik nee het poesje is dood hij leeft niet meer ,en dat buurvrouw en de dochter het hebben begraven ,en dat het poesje nu een sterretje is ,en toen zij ze o zielig he mama

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 31 Mar 2005 09:45:59