Dat ik eindelijk mamasnoekie

zou kunnen zien ! maar ze stuurde heel sneaky haar mannetjes hahaha!! veel plezier met het autobedje!!en volgende keer wil ik je wel ontmoeten hé!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Was dat even een tegenvaller kimmetje

Liefs Michelle

HihI…misschien durfde ze de “baas” van Ikkeben toch niet tegen te komen!

Misschien kijkt ze wel tegen je op!

Maarre…was het een leuk autobed?
Wij hebben er voor Aaron ook 1 …echt wel leuk hoor!

Gr, Danielle

Haha, da’s balen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

jammer he…

ik zat er klaar voor hoor…(LEES NET AAN DE GEHAKTBALLEN)

HAHA nee geintje ik zal niet meer schreeuwen

wij hadden al maanden een afspraak over een peuterbedje, vanavond zou het dan eindelijk gebeuren en staat er rond de afgesproken tijd(ergens na het eten en voor 20.00u) een leuke vent voor de deur , ik kom voor het bedje

nou mooi
haha

ik verwacht mama snoekie krijg ik papa… weer niet gemeet weer geen minimeeting ikkeben

was zo nieuwsgierig… en zij denk ik ook wel!maar ja er moet toch 1 bij de kindjes blijven

Wat grappig dat ze bij jou een bedje wilde halen! Maarre…ik wist eigenlijk niet dat ze een mannetje had? Ik bedoel…ik heb misschien iets gemist? Is er toch nog? Of weer? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor? Nou ja, hoe dan ook…volgende keer moet ze gewoon zelf komen!

Groetjes Rainbow

rainbowtje! ik heb effe je post aangepast… beter lezen hoor…

enne ja bedjes… ooit ergens in juni juli hadden jullie het over peuterbedjes… anoek reageerde van oh wat gaaf een autobedje enne kimmie had er nog eentje in de garage…(enne we wonen maar 1dorp uit elkaar) al met al ging kimmie een maand met vakantie en had anoek het ook nog druk dus moesten we tot vandaag wachten tot j ook eindelijk in een autobed kon gaan slapen!!

Jammer dat je haar niet hebt kunnen zien.

Blijft toch leuk om eens te zien wie iemand nu daadwerkelijk is.

Hihi Rainbow ik dacht ook meteen heb ik wat gemist. Ik dacht ook dat Anouk en haar vriend uit elkaar waren.

Groetjes,
Sandra

Hahaha! Oooow wat stom voel ik me zeg! Ik was echt van plan zelf te komen, maar vond het opeens geen heel fijn idee om met een vreemde voor mij (vriend van mijn vriend) mee te rijden, en bleef dus maar bij Jessey. Zeker ook omdat ik dan zeker weet dat mevrouwtje gewoon gaat slapen als ik haar gewoon zelf naar bed breng! Tussen de tijd dat ik me dat bedacht en dat de mannen dat bedje gingen halen, ben ik in alle drukte (eten, opruimen/afwassen, kind in bad, zusje op bezoek etc etc) vergeten je voor de tijd even in te lichten over wie er zou komen! Shame on me!

Ow enneh ja, ik geloof dat ik hier wel eens ergens (malawimamajada vroeg er eens naar in iemand ander’s topic) had verteld dat ik weer terug ben bij mijn vriend Maar bij deze dus nog een keer! We wonen nog niet weer samen, maar die plannen zijn er wel weer. Het gaat ontzettend goed tussen ons en de kinderen zijn ook blij dat papa er zo veel is. Helaas wil mijn familie het absoluut niet accepteren, waardoor ik continue het gevoel heb voor een keuze te staan, maar helaas heb ik dat niet in de hand.

Ik wil liever niet al deze zeer persoonlijke dingen open en bloot op internet zetten ivm eventuele meelezers, maar voor de nieuwsgierigen onder ons: je mag alles vragen in een mail

En Kim, een koffiedate is snel geregeld met maar 1 ‘‘dorp’’ van elkaar

Groetjes Anouk

hahahahaha ik zie het al helemaal voor me
aah mama snoekie toch!!! maar ik snap je wel hoor!
en Kimmetje, waren de gehaktballen lekker?

@Anouk: Tussen ons zit ook maar 1 dorp hè!!! hahahahahahaha Kom je hier ook een keer een bakkie doen met je kindjes??? :D:D

Liefs, Melanie

@Snoekie, logisch dat je niet alles zomaar op internet slingert! Maar ik snap 'm hoor! Fijn dat het zo goed gaat!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers