Hahaha! Oooow wat stom voel ik me zeg! Ik was echt van plan zelf te komen, maar vond het opeens geen heel fijn idee om met een vreemde voor mij (vriend van mijn vriend) mee te rijden, en bleef dus maar bij Jessey. Zeker ook omdat ik dan zeker weet dat mevrouwtje gewoon gaat slapen als ik haar gewoon zelf naar bed breng! Tussen de tijd dat ik me dat bedacht en dat de mannen dat bedje gingen halen, ben ik in alle drukte (eten, opruimen/afwassen, kind in bad, zusje op bezoek etc etc) vergeten je voor de tijd even in te lichten over wie er zou komen! Shame on me!![]()
Ow enneh ja, ik geloof dat ik hier wel eens ergens (malawimamajada vroeg er eens naar in iemand ander’s topic) had verteld dat ik weer terug ben bij mijn vriend
Maar bij deze dus nog een keer! We wonen nog niet weer samen, maar die plannen zijn er wel weer. Het gaat ontzettend goed tussen ons en de kinderen zijn ook blij dat papa er zo veel is. Helaas wil mijn familie het absoluut niet accepteren, waardoor ik continue het gevoel heb voor een keuze te staan, maar helaas heb ik dat niet in de hand.
Ik wil liever niet al deze zeer persoonlijke dingen open en bloot op internet zetten ivm eventuele meelezers, maar voor de nieuwsgierigen onder ons: je mag alles vragen in een mail![]()
En Kim, een koffiedate is snel geregeld met maar 1 ‘‘dorp’’ van elkaar![]()
Groetjes Anouk