Dat ik dn nachten redelijk onder

Controle heb…of beter gezegd mezelf…
J
Ff in het kort sinds oud en nw ist hier snachts vet feest… Wakker worden nie in dn eigen bed willen slapen,knettergek werd ik ervan… Ben behoorlijk een control freak en onverwachte dingen , vooral onplezierige dingen, zoals nie weten wanneer een peuter je uit je slaap gaat halen om vervolgens het hele huishouden wakker te houwe trek ik baggerslecht nou lees , trek ik gewoon niet
Het geval: ik ga sigaretten halen en kom nie meer terug kon ik bijna begrijpen! En daar schrok ik wel van, dat ik geen natuurlijke geduldige mama ben da weet ik wel,maar het begon wel extreem te worden, manlief en ik vaak ruzie en me dochter kon ik wel wat,
Nu hadden we na een maand vet gedonder besloten,als ze bij ons komt is da gewoon zo gaan we nie moeilijk over doen, het is of alle 3 nie slapen of wel, want zo simpel lag het gewoon…
Na ontiegelijk veel spanning, slapeloze nachten en 5 kilo afvallen heb ik het gevoel dat ik het nu een beetje onder de knie heb de afgelopen 2 weken… Ze word nu nog wel wakker Maar meestal krijg ik dr wel terug zo nie, prop ik dr in papa’s bes en die schuift haar opzij als hij naar bed komt, en dat gaat redelijk… Of anyeays we hebben al 2 weken geen nachtelijke scheldpartijen gehad, want ik kan normaal Al behoorlijk vocaal zijn, snachts is 3 x zo erg…

Ik vind het best knap dat ik nu al 2 weken vrij relaxt blijf,want het is behoorlijk tegen natuurlijk voor me, dus het is echt " werken aan mezelf"

Pippy is geboren 17.07.2009

Oh hoe herkenbaar zeg… Hier gaat t de nachten redelijk maar voordat mevrouw hier slaapt… DRAMA! Gisteren een hoogtepunt… om 1900 naar bed en om 2230 nog steeds “feest” in huis.
Ik moet er mn weg nog een beetje in vinden, maar fijn om te lezen dat het jou al wel gelukt is…
Groetjes Nancy

Topwijf!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha dank je Mriek, maar vind het wel zoow moeilijk heb gewoon geen geduld…dus ja dat driftkikkerige gedrag heb ze ook wel 50% van mij… Ow en dan moet ik zo tot 5.000.000.000 tellen…

@z ik voel met je mee meid, die avonden hebben wij hier ook echt gehad,VERSCHRIKKELIJK … Soms ben ik gewoon rondje gaan rijden als ze dan eindelijk sliep met kei harde hardcore in de stereo gewoon om me agressie kwijt te raken…want echt… Ik stond in de kill- stand! Je weet ook soms niet meer wat je moet doen want niks blijkt te helpen, echt radeloos en doodop word je dr van, ik hoop echt dat het vanavond beter zal gaan…want je rust kunnen nemen is erg belangrijk om ook een fijne mama te kunnen zijn, ben zo blij dat we op deze site ons leed kunnen delen en mekaar kunnen steunen!

Des te knapper dat het je lukt, als je zelf ongeduldig bent. Ik weet er alles van…hoe vaak ik wel niet sta te mopperen of schelden omdat het me niet snel of goed genoeg gaat, terwijl het 9 van de 10 keer onredelijk is. En dan achteraf schuldig voelen natuurlijk. Zucht.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Sugars
Top hoor!!! Ik ben ook niet de geduldigste. Ja met bepaalde dingen maar zeker niet 's nachts

@mriek Fluisterend?

Liefs Michelle

Hahaha, hier nog een ongeduldige mama!!
En zo herkenbaar Mriek: Het gaat nooit snel of goed genoeg… dat is heel de dag jezelf inhouden En laat Seth nu even een lekker rustig en langzaam karakter te hebben, haha

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

nee snachts al helemaal nie, vannacht ook weer… manlief ook, doe nu eens rustig .NEEE… stil liggen … scheld scheld… ben naar de bank vertrokken omdat ik een uitbarsting voor wilde zijn, kan me gewoon nie inhouden snachts… ik WIL SLAPEN !!

ja en je geduld word met de faze ’ kan ikzeluhffff’ helemaal op de proef gesteld… jeeeessss. sokken aan, zelf luier uit, ow ik moet nog plasse… pfhhhhh serieus heb je mij al tegen het plafond… nu ben ik maar 1 dag thuis, en op maandag is mijn enige doel… boodschappen doen, wat ze leuk vind, dus moet zeggen dat helpt…

maar ik vind dat als je moeder word, dat je van iedereen een ’ bakje geduld’ moet krijgen… !!! zou hendig zijn

hahaha wat weet je het toch weer ’ leuk’ te brengen. Zoooo herkenbaar hier ook. Ik word er ook gek van soms! Ik denk wel eens dat ik de enige ben en dan denk ik: Hoe komen andere moeders in godsnaam door deze ’ fase’ heen van die onhandelbare peuters, maar ik besef nu weer dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Toch wel fijn ! Ik denk ook wel eens: Was ik hier allemaal wel aan begonnen als ik dit van tevoren allemaal had geweten??? maar op andere momenten als ze me dan weer aankijkt met die puppyoogjes weet ik weer dat ik het dan ook had gedaan

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers