Controle heb…of beter gezegd mezelf…
J
Ff in het kort sinds oud en nw ist hier snachts vet feest… Wakker worden nie in dn eigen bed willen slapen,knettergek werd ik ervan… Ben behoorlijk een control freak en onverwachte dingen , vooral onplezierige dingen, zoals nie weten wanneer een peuter je uit je slaap gaat halen om vervolgens het hele huishouden wakker te houwe trek ik baggerslecht nou lees , trek ik gewoon niet
Het geval: ik ga sigaretten halen en kom nie meer terug kon ik bijna begrijpen! En daar schrok ik wel van, dat ik geen natuurlijke geduldige mama ben da weet ik wel,maar het begon wel extreem te worden, manlief en ik vaak ruzie en me dochter kon ik wel wat,
Nu hadden we na een maand vet gedonder besloten,als ze bij ons komt is da gewoon zo gaan we nie moeilijk over doen, het is of alle 3 nie slapen of wel, want zo simpel lag het gewoon…
Na ontiegelijk veel spanning, slapeloze nachten en 5 kilo afvallen heb ik het gevoel dat ik het nu een beetje onder de knie heb de afgelopen 2 weken… Ze word nu nog wel wakker Maar meestal krijg ik dr wel terug zo nie, prop ik dr in papa’s bes en die schuift haar opzij als hij naar bed komt, en dat gaat redelijk… Of anyeays we hebben al 2 weken geen nachtelijke scheldpartijen gehad, want ik kan normaal Al behoorlijk vocaal zijn, snachts is 3 x zo erg…
Ik vind het best knap dat ik nu al 2 weken vrij relaxt blijf,want het is behoorlijk tegen natuurlijk voor me, dus het is echt " werken aan mezelf"
Pippy is geboren 17.07.2009