Dat ik compleet doorweekt

thuis kwam, ik moest morgan halen vanmiddag dus ik kon niet wachten tot de regen voorbij was en ik had geen regenpak bij me… Ik was helemaal koud en nat toen ik thuis kwam maar gelukkig was het droog toen ik op het kdv kwam dus snuggles is droog thuis gekomen.

Groetjes,

Michèle

was het daar zo erg ja? ik hoor verhalen inderdaad maar hier in helmond… ik heb geen regen gehad, de hele lekker warm geweest, behalve net met de hond uitlaten miezerde het wat maar verder niks. echt zuur dat je zo nat was, ik kan het me van laatst nog herinneren, moest ik 15 min fietsen met rico achterop in de regen. leek wel een waterval wat er toen naar beneden kwam. bahh!! waar ik altijd zo’n hekel aan heb: vastgekleefde kleding door de regen. jak

Bah, wat een armoe Hier miezert het de hele dag door al, niets aan.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hè gatsie… ik heb ook zo’n hekel aan regen… bah!
@mamavanrico: dan woon je in de buurt! (ik woon in Gemert)

Ach alles dat nu valt valt volgende week niet en ik ben nu weer warm

Groetjes,

Michèle

quote:
Hè gatsie... ik heb ook zo'n hekel aan regen.. bah! @mamavanrico: dan woon je in de buurt! (ik woon in Gemert)

klopt! Helmond hier haha!

@Michele: dat is het voornaamste

Hier in onze mooie Achterhoek is het fantastisch weer geweest!
Hele dag zo’n beetje zon gehad, en het was best warm!

Sinds een uur of 17 / 18 hebben we een paar buitjes gehad,
om 20 uur een grote, maar nu is het weer droog!

Weerman zei ook dat ZuidLi vandaag zo’n mooi weer zou hebben, tot24 graden~!
maar vlg mij is het hier ook wel 22 graden geweest!

Kun je zien, wat een verschillen

Hier in Zeeland ook niks aan de hand naja… bijna niks
Na een hele dag zon en af en toe een wolkje kregen we om 4 uur een buitje van hooguit 10 minuutjes.
Wel veel wind vandaag, maar was voor ons niet erg dan zitten de toeristen tenminste niet op het strand maar in de stad, hihi!

Wat balen joh! Ik ben ook wel weer klaar met de regen. Hoop toch dat we nog wat warme dagen gaan krijgen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wat balen joh! Ik ben ook wel weer klaar met de regen. Hoop toch dat we nog wat warme dagen gaan krijgen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Inderdaad een goede indian summer zou ik ook wel lekker vinden beginnend NU

Groetjes,

Michèle